Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:04:06 GMT

توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۳۲۹

توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال موسوی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت در ۴۸ ساعت گذشته در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مناطق تفریحی و حاشیه آن توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: پس از برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق طی هماهنگی با مرجع قضائی شده و پس از انجام تحقیقات فنی به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بیان کرد: ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به علت فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شده است.

موسوی ادامه داد: در اجرای طرح یکی از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از وی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر از مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان، گفت: در این راستا هفت معتاد متجاهر در پارک‌ها و مناطق تفریحی جمع آوری شدند.

کد خبر 5219324

منبع: مهر

کلیدواژه: موتور سیکلت فرماندهی نیروی انتظامی ایلام توقیف خودرو انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا گرگان کرمانشاه اردبیل واکسن کرونا زلزله انتخابات شورای شهر و روستا سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سردار شجاعی گفت: مأموران این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک شدند.
وی ادامه داد: مأموران موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.
فرمانده مرزبانی استان گفت:  یک دستگاه خودرو سواری توقیف، یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل: مقدار ۴۰۹ شیشه، مقدار ۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت از واگذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت
  • توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر