Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه آزمون دوره دکتری دانشگاه پیام نور در سامانه مدد به نشانی https://madad.pnu.ac.ir تمدید شد.

به گزارش برنا؛ با توجه به تماس های مکرر داوطلبان و جهت رفاه معرفی شدگان به مصاحبه آزمون دوره دکتری سال 1400، مهلت ثبت نام در سامانه مدد (سامانه برگزاری مصاحبه الکترونیکی) تا روز چهارشنبه مورخ 5 خردادماه سال جاری  تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور، کلیه معرفی شدگان فقط تا مدت تعیین شده برای ثبت نام فرصت دارند و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

 از داوطلبان گرامی درخواست می شود هر چه سریعتر در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام نموده و مراحل قید شده در سامانه را به اتمام برسانند. بدیهی است عدم توجه به مدارک درخواستی و نواقص احتمالی در امتیاز دهی موثر بوده و لازم است داوطلبان در این خصوص عنایت لازم را داشته باشند.  

در صورت لزوم، اطلاعات بعدی از طریق پورتال اصلی دانشگاه پیام نور به نشانی : www.pnu.ac.ir متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصاحبه دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور ثبت نام مصاحبه علمی دانشگاه پیام نور معرفی شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد

دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و استادان، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا،‌ دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، از استقبال پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی‌پژوهشی تا ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه، چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس در پایگاه ISC نمایه‌ می‌شود.

محورهای اصلی این کنفرانس که اول خرداد ۱۴۰۳ به همت بخش مطالعات هند دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات جهان برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه مطالعات هند در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی‌اجتماعی است. همچنین بر اساس فراخوان منتشر شده، محور ویژه این کنفرانس «روابط هند و ایران» خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند باید چکیده مقاله خود را در ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه تا پایان فروردین ۱۴۰۳ از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی «https://isconf.ut.ac.ir» ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور تا چهاردهم فروردین
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت