Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون رییس جمهوری، امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در مجموعه ورزشگاه آزادی و خانه کُشتی شهید «مصطفی صدرزاده» از اردوی تیم‌های ملی کُشتی آزاد و فرنگی بازدید کرد.  در این بازدید «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، اعضای هیات اجرایی کمیته و معاونان وزارت ورزش نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیدرضا صالحی‌امیری» در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: می‌توانیم امروز ادعا کنیم، ورزش ایران یعنی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و همه نهادهای ورزشی در وفاق کامل هستند و از طرف همه مجموعه ورزش، تقدیری از نوبخت معاون رییس جمهوری باید داشته باشم. درهای سازمان برنامه و بودجه به روی ورزش باز است.

وی افزود: امروز اگر ما موفقیتی کسب کردیم محصول سه عنصر وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و در راس آن حمایت سازمان برنامه و بودجه است. اگر موفقیتی در بازی‌های المپیک توکیو حاصل شود به طور قطع محصول و مدیون حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه بوده است.

صالحی‌امیری با اشاره به بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» یادآور شد: دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد.   

وی همچنین با بیان اینکه ستاد عالی ورزش نماد کارآمدی، وفاق و مدیریت در ورزش است، اظهار داشت: بعد از چهار دهه تجربه مدیریتی این مهم حاصل شد که بدون تمرکز موفقیتی حاصل نخواهد شد و رییسان فدراسیون‌ها، انسان‌های فهیم و سخت‌کوش و با تجربه هستند و تمام ظرفیت و اعتبارشان را به میدان آورده‌اند تا در این آوردگاه موفق باشند.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: تیم ملی والیبال اکنون جزو ۸ تیم برتر در جهان است. کشتی نیز امید ما در بازی‌های المپیک توکیو است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و حامیان به کمک کشتی بیایند.

صالحی‌امیری ادامه داد: دبیر روزی را پیش‌بینی می‌کند که کشتی ۸ مدال کسب خواهد کرد و باید آن روز را جشن بگیریم. نوع نگاه ما معامله‌گرانه نیست وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است.  نه کمیته و وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.  

وی یادآور شد: بیشتر تیم‌ها و نفرات المپیکی در اردوهای داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شاد خواهد کرد.

وی در ادامه بااشاره با سالروز آزاد سازی خرمشهر نیز گفت:  آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و غرور ملی را به ایرانیان را تبریک می‌گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور معاون رییس جمهوری بود که در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه توکیو کمیته ملی المپیک توکیو سازمان برنامه و بودجه سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک سازمان برنامه و بودجه صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان