Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم افتتاح طرح‌های بهداشت و درمان در جنوب غرب خوزستان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند این طرح ها را شامل ساختمان ستاد مرکز بهداشت آبادان ، خانه بهداشت نهر ابتر آبادان ، خانه بهداشت روستای تنگه یک ، پایگاه فوریت‌های پزشکی شلهه ،مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) آبادان و مرکز خدمات جامع سلامت روستای جدیده عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرالله سلمان زاده همچنین به افتتاح خانه بهداشت روستای شنه ۲ ،خانه بهداشت روستای معمره صنگور و پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای منیخ اشاره کرد و گفت: بهسازی و نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت شهید موسوی خرمشهر و بخش NICU بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر از دیگر طرح هایی می باشند که عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی همچنین اعتبار هزینه شده برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای عبودی شادگان را ۲۹ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مرکز در مساحت ۵۱۰ مترمربع احداث شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستای سالمی ۲ شادگان در مساحت ۵۱۰ مترمربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بنا شده است.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به شهرستان آبادان سفر کرد.
ارتقاء دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح چند طرح بهداشتی، درمانی و عمرانی در آبادان، خرمشهر و شادگان  از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان خوزستان است.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان آبادان دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور دانشکده علوم پزشکی آبادان مرکز خدمات جامع سلامت خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی