Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@09:28:30 GMT

لیست تیم ملی به کتف رشید مظاهری زد؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۷۴۰۱

لیست تیم ملی به کتف رشید مظاهری زد؟

در مورد غیبت رشید مظاهری در بازی با نفت آبادان ۲ روایت متفاوت وجود دارد.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری در تمرین روز گذشته استقلال به دلیل آنچه مصدومیت کتف خواند در تمرین گروهی شرکت نکرد و همراه شیخ دیاباته دور زمین دوید. در این بین استقلالی ها می گویند کتف مظاهری آسیب دیده و عکسی که او روز گذشته در حال ام آر آی گرفتن از خود منتشر کرد هم این موضوع را تایید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مورد دروازه بان استقلال یک شایعه دیگر هم وجود دارد، اینکه نام مظاهری در لیست جدید تیم ملی بین نفرات دعوت شده نیست و به همین دلیل هم برای اینکه این مساله به گل های خورده او در بازی های گذشته ربط پیدا نکند، ترجیح داده برابر نفت آبادان حضور نداشته باشد تا اینطور به نظر برسد که دلیل غیبتش در اردوی کیش به مصدومیت ربط دارد.

این ۲ روایتی است که در مورد غیبت مظاهری وجود دارد، با این شرایط باید منتظر اعلام لیست تیم ملی ماند و اگر مظاهری در لیست نفرات دعوت شده به اردوی کیش قرار نداشت، روایت دوم در مورد غیبت دروازه بان استقلال در بازی با نفت آبادان قوت خواهد گرفت.

گفتنی است شنیده شد مظاهری در بازی رفت برابر مس رفسنجان هم که فکری سرمربی استقلال بود، وقتی متوجه شد نیمکت نشین است با اعلام مصدومیت همراه تیم به این شهر سفر نکرد.

 

بیشتر بخوانید:

رشید مظاهری در حال معاینه و مداوای کتف آسیب دیده اش / عکس

شانس به حسینی رو کرد؛ فرصتی برای جبران مافات

دلیل غیبت رشید مظاهری در سفر به آبادان مشخص شد

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت با 13 امتیاز در قعر جدول لیگ قرار دارد اما یک نکته بسیار جالب درباره این تیم وجود دارد و آن هم «تفاوت زدن گل اول و خوردن گل اول» در نتیجه پایانی بازی‌های آبادانی‌هاست. 

«صنعت نفت هر وقت گل اول را بزند، نمی‌بازد!» برزیلی‌های ایران، این فصل در 4 بازی گل اول را زده‌اند که حاصل کار 2 برد، 2 مساوی و کسب 8 امتیاز بوده است. 
«صنعت نفت هر وقت گل اول را بخورد، نمی‌برد!» این تیم در 16 بازی گل اول را دریافت کرده که نتیجه نهایی، 12 شکست، 4 مساوی و فقط 4 امتیاز بوده است. 

نفتی‌ها در 9 بازی باقی‌مانده، 9 فینال پیش رو دارند که همچنان جایگاه خود را در لیگ حفظ کنند. طبعاً زدن گل اول می‌تواند کار دشوار این تیم برای بقا در لیگ را ساده‌تر کند.

دیگر خبرها

  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان