Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سعید  اوحدی روز دوشنبه در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی ویژه جانبازان فتح خرمشهر با یاد شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس و بویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان ضمن خوشامد گویی به تمامی مسئولان لشکری و کشوری حاضر در جلسه گفت: خداوند را شاکر هستیم که امروز مجلسی در خور شان شهدا و ایثارگران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید برای خیلی ها سوال است که چرا عملیات بیت المقدس اینقدر برای همه ما مهم است، چه اتفاقی افتاده که نقطه عطف دفاع مقدس بوده و چه فضای سیاسی بعد این عملیات در داخل و خارج به وجود آمده است؛ همه اینها مهم است و باید دقیق تبیین شود. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایراد سخنانی درباره پیروزی و فتوحات عملیات آزاد سازی خرمشهر و حماسه‌هایی که آفریده شد گفت: حضرت امام خمینی (ره) در عملیات های بزرگ رزمندگان همواره حکمت  هایی داشتند و نامگذاری عملیات بیت المقدس نیز دارای رمز و حکمت هایی بزرگ است .

اوحدی اظهار داشت: در عملیات آزاد سازی خرمشهر رشادت ها و حماسه های زیادی توسط رزمندگان مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح و مورد حمایت استکبار جهانی انجام گرفت که جا دارد این پیروزی بزرگ را به همه مردم ایران و رزمندگان و ایثارگران باز هم تبریک گفت .

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید گفت: سیاست اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۰ در تجلیل از جانبازان دفاع مقدس خواهد بود و تاکید معاون فرهنگی آموزشی بنیاد در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران  به همین دلیل است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان سخنانی از ایثارگران عملیات بیت المقدس قدردانی کرد.

جانبازان گرانقدر مهدی طهانیان، صفت اله حسینی، داود نارنجی نژاد، علیرضا کریمی، احمد بیگلر، محمود مرندی، ایرج فریدیان و سید محمد مدنی تجلیل شدند.

سعید اوحدی از سوی تشکل های ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان خادم الشهدا و سردار قربانی به عنوان رشادت در عملیات بیت المقدس تجلیل شدند.

برچسب‌ها دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر سعید اوحدی دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر سعید اوحدی اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران عملیات بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است.
جناب آقای امیرحسین دانش کهن
سلام علیکم
نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.
در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمایید.
از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز