Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوانان گروه سرود «نسيم ولايت» کانون فرهنگي و هنري مسجد انقلاب بجنورد همزمان با سالروز حماسه بزرگ و غرور آفرین آزادسازی خرمشهر، با اجرای دو سرود در برنامه زنده تلويزيوني «سلام بر خرمشهر» از حماسه سازانِ غیورمرد قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دانش آموزان هنرمند گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد، همزمان با فرا رسیدن، سوم خرداد، سالروز حماسه غرورآفرین و الهی  آزادسازی خرمشهر، در برنامه زنده تلویزیونی «سلام بر خرمشهر» حضور یافتند و در میان تنی چند از ایثارگران و رزمندگان عملیات بیت المقدس دو سرود اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


این گروه سرود در دومین اجرای تلویزیونی خود با همخوانی نغمه های انقلابی و ولایتمدارانه، از جانفشانی ها و ایثار و مقاومت جوانان رشید اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قدردانی کردند.

 

 


این برنامه تلویزیونی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در محل باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی تهیه و از شبکه استانی اترک به صورت زنده پخش شد.

 

 

گفتنی است، گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد با همراهی حجت الاسلام رضا جواهری، مدیرکانون فرهنگی هنری انقلاب،  علی پولادی، سرپرست و «علی رهنورد» مربی گروه آماده اجرای تلویزیونی شد.

 

 


یادآور می شود، حضور فعالان کانونی در مناطق روستایی زلزله زده جاجرم و برگزاری کلاس های  آموزشی رشته های فرهنگی و هنری از جمله نقاشی و نشست های کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان، دیدار با خانواده معزز شهید جعفری، از شهدای جانبرکف شهرستان اسفراین در قالب سه شنبه های تکریم،  برگزاری مسابقات مجازی قرآنی و فرهنگی و هنری و نیز کلاس های آموزش خوشنویسی از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر است که از سوی دیگر کانون ها اجرایی می شود.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم سوم خرداد سوم خرداد کانون مسجد آزادسازی خرمشهر فرهنگی و هنری گروه سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود