Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان خزر، ایران مرینوس و سیمان مازندران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و پتروشیمی تندگویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 12هزار و 189واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 95هزار و 725واحد به کار خود پایان داد و بیش از 4میلیارد و 32میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 823میلیارد تومان در بیش از 353هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان خزر، ایران مرینوس و سیمان مازندران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فنرسازی خاور، داروسازی کوثر و سیمان بهبهان بیشترین افت را تجربه کردند.

شاخص بورس در آستانه از دست دادن ارتفاع 1.1 میلیون واحد قرار گرفت

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 446میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 313میلیارد تومان در 143هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 27واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 476واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های زرین معدن آسیا، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و مجتمع صنایع لاستیک یزد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس بازار سرمایه فرابورس بورس تهران شاخص بورس بازار سرمایه فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۴۶  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۵۸ هزار و ۷۷۷ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران