Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: امروز اجلاس فوق‌العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی به میزبانی مجلس شورای اسلامی و بصورت حضوری - با رعایت پروتکل‌های بهداشتی- در تهران برگزار می‌شود.

دستیار ویژه رییس مجلس و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین افزود: هیات‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی ۱۵ کشور اسلامی از جمله عراق، اردن، سوریه، لبنان، تونس، الجزایر، پاکستان، افغانستان، مراکش، قطر، بورکینافاسو، کومور، ترکیه، فلسطین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در نشست تهران حضور می‌یابند.

وی همچنین گفت: هدف از برگزاری اجلاس، اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین، دفاع از مسجدالاقصی، تاکید بر نسل‌کشی و جنایات مبتنی بر آپارتاید رژیم جعلی صهیونیستی و درخواست محاکمه جنایتکاران صهیونیست در محاکم قضایی مستقل و بین‌المللی و فراخوان کمک کشورهای اسلامی به بازسازی غزه است.

به گفته امیرعبداللهیان در افتتاحیه اجلاس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی پاکستان افغانستان محمد باقر قالیباف لبنان تهران عراق اردن تونس قطر سوریه حسین امیر عبد اللهیان کومور مراکش الجزایر بورکینافاسو رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پاکستان افغانستان مجلس شورای اسلامی پاکستان افغانستان محمد باقر قالیباف لبنان تهران عراق اردن تونس قطر سوریه کومور مراکش الجزایر بورکینافاسو رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور