Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:35:43 GMT

ماجرای عجیب رشید مظاهری و استقلال!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۸۴۶۶

ماجرای عجیب رشید مظاهری و استقلال!

گلر استقلال به دلیل مصدومیت همراه این تیم به آبادان نرفت اما برخی اخبار حکایت از مصدوم نبودن این دروازه بان دارد.

به گزارش برنا؛ رشید مظاهری در تمرین روز گذشته استقلال به دلیل مصدومیت کتف در تمرین گروهی شرکت نکرد و همراه شیخ دیاباته دور زمین دوید. در این بین استقلالی ها می گویند کتف مظاهری آسیب دیده و عکسی که او روز گذشته در حال ام آر آی گرفتن از خود منتشر کرد هم این موضوع را تایید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مورد دروازه بان استقلال یک شایعه دیگر هم وجود دارد، اینکه نام مظاهری در لیست جدید تیم ملی بین نفرات دعوت شده نیست و به همین دلیل هم برای اینکه این مساله به گل های خورده او در بازی های گذشته ربط پیدا نکند، ترجیح داده برابر نفت آبادان حضور نداشته باشد تا اینطور به نظر برسد که دلیل غیبتش در اردوی کیش به مصدومیت ربط دارد.

این 2 روایتی است که در مورد غیبت مظاهری وجود دارد، با این شرایط باید منتظر اعلام لیست تیم ملی ماند و اگر مظاهری در لیست نفرات دعوت شده به اردوی کیش قرار نداشت، روایت دوم در مورد غیبت دروازه بان استقلال در بازی با نفت آبادان قوت خواهد گرفت. گفتنی است شنیده شد مظاهری در بازی رفت برابر مس رفسنجان هم که فکری سرمربی استقلال بود، وقتی متوجه شد نیمکت نشین است با اعلام مصدومیت همراه تیم به این شهر سفر نکرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال زمین ام آر آی تیم ملی بازی نفت آبادان نفت استقلال تیم ملی رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر که اهمیت بسیار بالایی برای تیم‌های انتهای جدول دارد، گل‌گهر سیرجان میزبان استقلال خوزستان است.

گل گهری‌ها که هفته‌های گذشته با چالش غیبت بازیکنان کلیدی‌شان به دلیل مصدومیت رو به رو بودند حالا در این هفته با محرومیت روبرتو تورس، هافبک اسپانیایی‌شان کار سخت‌تری خواهند داشت.

این غیبت درحالی است که نوید عاشوری کل فصل را از دست داده است. احمد زنده‌روح، مسیح زاهدی و مهران گلزاری نیز همچنان مصدوم هستند و علیزاده نیز به تازگی از مصدومیت برگشته است.

به این ترتیب وسط زمین گل گهر در دیدار برابر استقلال خوزستان از ستاره‌های این تیم خالی شده و باید دید آبی‌پوشان اهوازی می‌توانند از این فرصت برای ضربه زدن به میزبان استفاده کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • ساعت دقیق بازی استقلال و شمس آذر قزوین امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!