Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: به دلیل اهمیت مسئله خاموشی‌ها، وزیر نیرو در نشست استانداران حضور پیدا کرده و دلایل و علل قطعی‌های برق را بیان کرد و پیشنهاداتی برای کنترل مصرف و به ویژه مصرف خانگی و اداری و صنعتی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست امروز استانداران، در جمع خبرنگاران گفت: امروز در این جلسه، دو دستورکار داشتیم؛ یکی موضوع بررسی آخرین وضعیت انتخابات از نظر تمهیدات، پشتیبانی ها و تشکیل هیات‌های اجرایی، تعیین شعبه‌ها و امکانات که باید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌چنین بحث دیگر نیز موضوع کرونا و آخرین اقداماتی که در ایام این بیست‌روزِ تبلیغات و روز رأی گیری باید متناسب با پروتکل‌ها و سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام بگیرد نیز بررسی شد.

وزیر کشور گفت: ضمناً استانداران نیز درباره آمادگی برای انتخابات از نظر امنیت و حمایت‌ها ارائه دادند که طبق آن، تدابیر لازم برای تشکیل گروه‌های اجرایی و انتظامی اندیشیده شده و هیچ مشکلی نداریم. تاکید شد که حتما استانداران، فرمانداران و کسانی‌که در هیات‌های اجرایی و مجریان انتخابات هستند، باید تمام تلاش خود را کنند تا نظارت کامل داشته باشند که بی‌طرفی وزارت کشور، رعایت مرّ قانون و سلامت انتخابات رعایت شود. هم‌چنین گروه‌هایی برای این دستور داریم و نظارت خواهند کرد و مردم و طرفداران نامزدها نیز اگر مواردی در این زمینه بود را به ما اطلاع دهند و تلاش خواهیم کرد تا انتخابات را در صحت، سلامت و به‌صورت قانونی برگزار کنیم.

رحمانی فضلی به موضوع دیگر مطرح در این جلسه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پیک چهارم کرونا در حال فروکش است و نگرانی از تشدید و یا خدای ناکرده نامناسب شدن وضعیت به دلیل اجتماعات انتخابات وجود دارد، چون در برخی مناطق چهار انتخابات داریم، یک دستورالعمل تصویب و ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: خواهش ما از نامزدها، روسای ستادها و مردم این است که جشن سیاسی انتخابات را به موضوع غم‌انگیزی بعد از انتخابات یعنی شیوع کرونا تبدیل نکنیم. با تجربه‌ی این ۱۴ ماهه که در زمینه کرونا داریم، نامزدها و روسای ستادها و مردم از این تجربه استفاده کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند. هم‌چنین مواردی که رعایت نشود نیز متناسب با قانون برخورد قضایی خواهد شد. 

وزیر کشور در پایان اظهار داشت: به خاطر اهمیت مسئله خاموشی‌ها، از آقای اردکانیان وزیر نیرو دعوت کردیم و ایشان هم در جلسه توضیح داد و دلایل و علل خاموشی‌ها را بیان کرد و پیشنهاداتی برای کنترل مصرف و به ویژه مصرف خانگی و اداری و صنعتی داشت و مقرر شد این خواسته به استانداران ابلاغ شود. هم‌چنین کارگروهی در استانها ایجاد شود و و اگر از الان با کمبور مواجه باشیم و تدبیری نشود، به مشکل برخواهیم خورد و سه ماه گرما را در پیش داریم و امیدواریم با همکاری استان‌ها، وزارت نیرو و خصوصا مردم در نحوه مصرف، شاهد باشیم که با همین میزان تولید، پاسخ مناسبی به مردم بدهیم تا در سختی دچار نشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان