Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری اجلاس فوق العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران، گفت:هدف از برگزاری این اجلاس که رئیس مجلس در آن سخنرانی می‌کند، اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و دفاع از مسجدالاقصی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اجلاس فوق العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی که امروز(دوشنبه، ۳ خرداد ماه) به میزبانی مجلس شورای اسلامی ایران و به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران برگزار می شود، گفت: هیات های پارلمانی و‌ مجامع بین المللی پارلمانی ۱۵ کشور اسلامی از جمله عراق، اردن، سوریه، لبنان، تونس، الجزایر، پاکستان، افغانستان، مراکش، قطر، بورکینافاسو، کومور، ترکیه و فلسطین  در نشست تهران حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ادامه با بیان اینکه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه اجلاس، سخنرانی می کند، خاطرنشان ساخت: هدف از برگزاری اجلاس، اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین، دفاع از مسجدالاقصی، تاکید بر نسل کشی و جنایات مبتنی بر آپارتاید رژیم جعلی اسراییل و درخواست محاکمه جنایتکاران صهیونیست در محاکم قضایی مستقل و بین المللی و فراخوان کمک کشورهای اسلامی به بازسازی غزه است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، این تجمع به درخواست هیئت علمای فلسطین در لبنان رأس ساعت 12 به وقت بیروت برگزار خواهد شد.

شهروندان لبنانی در این تجمع ضمن اعلام حمایت از مردم غزه، بر نقش آنروا در امدادرسانی به مردم فلسطین در پناهگاه‌ها و محافظت از حقوق شهروندان تاکید می‌کنند.

این تجمع در حالی برگزار می‌شود که برخی کشورهای غربی کمک‌های خود را به این آژانس امدادرسانی قطع کرده و در ارسال و توزیع کمک به آوارگان فلسطینی در غزه اختلال ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند