Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آزادی خرمشهر نماد اقتدار، عزت، امنیت ملی و نماد حضور در میدان ایثار و مقاومت برای پیشرفت، آبادانی و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی است. - اخبار استانها -

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قم ، اظهار داشت: روز سوم خرداد روز مقاومت و ایثار و آزادی خرمشهر قهرمان در تاریخ ملت ایران ماندگار و جاودانه و الهام‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعه تاریخی آزادی خرمشهر هویت ایثار و فداکاری ملت ایران را به نمایش گذاشته است و سپاه قهرمان با الهام و الگو گیری از حماسه سوم خرداد گران‌ترین پهپاد آمریکایی را ساقط کرد.

روایت امام خمینی(ره) از ماله‌کشی صدام بر شکستش در خرمشهر+ فیلمیادداشت|به سوی خرمشهرنماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: با آزادسازی خرمشهر نظام سلطه دچار شکست سنگین شد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تداوم مسیر سوم خرداد 61 توسط جوانان مقاومت بیان کرد: نسل جوان در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و همچنین جوانان فلسطین و غزه از حماسه سوم خرداد و مبتنی بر ایمان و مقاومت و الهام گرفته‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: باید به این نکته تأکید کنیم که سوم خرداد و خرمشهرها تکرارپذیر است و آزادی خرمشهر نماد اقتدار، عزت، امنیت ملی و نماد حضور در میدان ایثار و مقاومت برای پیشرفت، آبادانی و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی است.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت ایران با حماسه در انتخابات و با الگو گیری از سوم خرداد حماسه‌ای ماندگار برای تداوم خط مقاومت و اینکه مقاومت سبب پیشرفت می‌شود نیز برسد.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی خرمشهر ملت ایران سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دوم اردبیهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این مجموعه و سازمان منشا خدمات، برکات و عزت افرینی‌ها و اقتدار نظام اسلامی است که در چند روز گذشته با نمایش قدرت، وعده صادق را به دشمانان دیکته کردند.

امام جمعه ساری دربخش دیگری ازخطبه‌های نماز، افزود: ورزشکاران ما یک جامعه ارزشی و ارزش مدار هستند به خصوص ورزشکاران ورزش‌های بومی که ۵ هزار شهید دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید مدافع حرم از ورزشکاران هستند.

او گفت: موفقیت اخیر کشتی گیران کشور که اکثر این قهرمانان را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند موجب شادی دل مردم و قلب رهبر معظم انقلاب شد که با پیام تبریک ایشان را به همراه داشت.

ایت الله محمدی لایینی افزود:اگر به آموزش و پرورش توجه نشود انقلاب فرهنگی به وجود نخواهد امد و با رها سازی سیستم آموزش و پرورش به غیرانتفاعی و بخش‌های خصوصی و شخصی، بخشی از آنها نگاه و التزام ارزشی و دینی و فرهنگ متعالی اسلامی را ندارند که باید اموزش و پرورش به مدارس دولتی قوی برگزدد و برون سپاری‌ها جمع شود.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از وضعیت استان در مورد زباله و پسماند، افزود: باید زباله‌های خشک و‌تر از مبدا تفکیک شود، زباله‌ای که به طلای سیاه می‌شناسند، اما برای مازندران به یک معظل تبدیل شده است.

ایت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مسئولان در فصل کشاورزی به فکر رفع دغدغه‌های کشاورزان باشند، گفت: فصل کشاورزی است و باید با تدابیر مناسب جامعه کشاورزی بدون دغدغه به کشاورزی بپردازند و مسئولان باید برای تامین اب زمین‌های کشاورزی تدبیر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد