Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمیدی گفت: در حال حاضر ۴۴ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان داریم که تعداد ۲۸ نفر محکوم مالی، ۱۳ نفر مهریه و سه نفر محکوم دیه هستند که با تلاش‌های صورت گرفته ان‌شاءالله زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، پیش از ظهر امروز دومین جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان در محل سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این جلسه از آزادی ۲۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد سه نفر محکوم مالی، ۲۴ نفر مهریه و دو نفر از محکومین نفقه هستند.

وی افزود: این تعداد از زندان‌های بیرجند، فردوس، طبس، قائن و نهبندان آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، به مقاومت، ایثار و پیروزی به شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی در تجاوز به فلسطین اشاره کرد و این پیروزی بزرگ را به ملت مظلوم فلسطین و جهان اسلام تبریک گفت.

حجت الاسلام حمیدی با بیان این که مشارکت مردم در جشن گلریزان امسال بی سابقه بود، بیان کرد: قدردان مردم شریف و ولایت مدار استان خراسان جنوبی هستیم و امیدواریم بتوانیم رسالت و وظیفه خود را در ستاد دیه استان به نحو احسن انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۴ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان داریم  که تعداد ۲۸ نفر محکوم مالی، ۱۳ نفر مهریه و سه نفر محکوم دیه هستند که با تلاش‌های صورت گرفته ان‌شاءالله زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از همه کسانی که برای برگزاری جشن گلریزان برنامه‌ریزی و کار را اجرا کردند تشکر میکنم ان شاءالله که این امر باقیات و صالحات و وسیله تقربت به درگاه الهی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان جنوبی نفر محکوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی

سردار یدالله بوعلی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله از پویش «نذر رهایی» در شیراز با بیان اینکه پویش نذر رهایی به‌عنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، گقت: در این مرحله شاهد آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده‌ایم.

او با تصریح اینکه ارزش تقریبی این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده است، افزود: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک‌اندیش استان فارس است.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگ‌سازی صلح و سازش در پرونده‌های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی