Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا حسین‌پور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد دیه استان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی در جشن گلریزان ما را به خوبی یاری کردند که جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۹ نفر از زندانیان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حال حاضر در زندان نهبندان هیچ زندانی جرائم غیر عمدی نداریم و ان‌شاءالله بتوانیم در اقدامی سایر زندانیان جرائم غیر عمد سایر شهرستانهای استان را آزاد کنیم.

حسین‌پور عنوان کرد: در بحث مهریه زندانیان جرائم غیر عمد در زندان فردوس صفر شده است.

وی به مطرح شدن ۲۷ پرونده در جلسه امروز اشاره و اظهار کرد: از این تعداد هشت پرونده مالی، یک پرونده دیه و ۱۹ پرونده مربوط به مهریه است که ان‌شاءالله این تعداد تا فردا تعیین تکلیف و نسبت به آزادی آنها اقدام خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌جنوبی گفت: بدهکاری این ۲۷ نفر حدود دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان است که ان‌شاءلله نسبت به آزادی اینها اقدام می‌شود.

حسین پور افزود: امیدواریم بتوانیم حرکت خوبی را انجام دهیم و زندانیان مالی را در استان به صفر برسانیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۴ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان هستند که پیگیری پرونده‌ها در حال انجام و برای آزادی آنها تلاش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی محمدی فرهنگی بازنشسته یزدی با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده‌های مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.

این فرهنگی بازنشته در این خصوص گفت: این مبلغ از طرف مادر مرحوم ” عباس طاهری” که در سال ۱۴۰۰ فوت کردند و ساکن استان تهران هستند به نیت شادی روح آن مرحوم اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد
  • کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند