Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اشاره به تنوّع سرفصل‌های خدمات درمانی به مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان البرز گفت: مراکز فوق تخصصی درمان ناباروری طرف قرار داد این نهاد طی یکسال گذشته به ۵۰ مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در استان خدمات درمانی ناباروری، هزینه جراحی و عمل با تخفیف ۸۰ درصدی ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر این‌که هم‌اکنون بیش از ۳۳ هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره‌مند هستند، گفت: تمامی هزینه‌های داروی ایرانی و نود درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.


او با اعلام این‌که ۱۳ مرکز طرف قرارداد این نهاد در البرز به‌صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کنند، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب "طرح شفا" برای رفع نیاز‌های درمانی خانوار‌های تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام می‌کند.


فلاح قنبری با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و سلامت کمیته امداد برنامه‌های مدونی را با موضوع تغذیه، و نظام پزشک خانواده برای خانوار‌های تحت حمایت اجرا می‌کند یادآور شد: تمامی مددجویان این نهاد از خدمات بیمه سلامت و بیمه‌های مکمل درمانی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند