Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@18:50:44 GMT

قطعی برق در برخی نقاط مشهد از ۱.۵ ساعت گذشت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۹۱۲۹

قطعی برق در برخی نقاط مشهد از ۱.۵ ساعت گذشت

قطعی برق در برخی از نقاط شهر مشهد به رغم اعلام شرکت توزیع برق این شهر مبنی بر سهم ۱.۵ ساعته برای هر مشترک در برخی نقاط به چهار ساعت رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، برخی شهروندان مشهدی  از افزایش مدت زمان قطعی برق گلایه داشتند و آن را برخلاف برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع نیروی برق مشهد هم در پاسخ به گلایه  مبنی بر علت بروز این مشکل در خاموشی ها گفت: جدول تنظیم شده برای خاموشی های ۷۵ الی حداکثر ۹۰ دقیقه برای مشترکین در نقاط مختلف شهر دچار به هم ریختگی شده و مشترکی که قرار بوده ساعت ۱۰ دچار خاموشی شود، مدت زمان خاموشی تغییر کرده یا طولانی شده است. عباس آذری افزود: این مهم باعث افزایش مدت زمان قطعی برق برای برخی شهروندان شده است که در حال ساماندهی این وضعیت هستیم. به گفته وی، در اجرای مدیریت اضطراری بار شبکه سراسری، برنامه قطع برق برای شهرستان مشهد تنظیم شده که براساس آن باید سهم هر مشترک از این برنامه ۱.۵ ساعت در روز باشد.  قطعی برق در مشهد از اواخر هفته گذشته آغاز شده است و این خاموشی ها از روز شنبه طبق جدول زمان بندی اعلام شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد اجرا می شود. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق مشهد قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب