Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه  روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز،در بیانیه این نهاد انقلابی که به مناسبت  سالروز آزادسازی خرمشهر صادر شد، آمده است: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی‌کبیر(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمشهر نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس است و دشمن به هیچ وجه تصور نمی‌کرد خرمشهر را که بعد از ۲۳ روز به دست آورده، در یک روز از دست بدهد، صدام خرمشهر را ناموس عراق خطاب کرده بود و به نیروهای خود هشدار داده بود که تحت هیچ شرایطی این شهر را به ایران پس ندهند اما اتحاد و توان نیروهای الهی در کنار امدادهای غیبی کمک کرد تا در ۲۴ ساعت خرمشهر به ایران بازگردد.

حماسه آزادسازی خرمشهر که پس از یک و نیم سال اشغالگری و جنایت‌ آفرینی ارتش بعثی صهیونیستی صدام و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ و درعملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم خورد، از دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ و معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.

در راستای تحقق اندیشه‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر این که خرمشهرها در پیش است، همه آحاد ملت به ویژه مسوولان با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به ‌ویژه در عرصه اقتصادی با تکیه بر قدرت، ظرفیت و پتانسیل نیروهای کارآمد و توانمند داخلی اهداف و آرزوهای شوم بدخواهان و براندازان نظام اسلامی را نقشه بر آب کنند.

عملیات فتح خرمشهر از نقاط عطف دفاع مقدس بوده که در آن تعریف جدیدی از جنگ صورت گرفت، عملیات بیت المقدس در هیچ آیین نامه ای قابل توجیه نیست، امام راحل فرمودند که «فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش هاست» و «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که جمله بسیار بزرگی بوده و از فهم ما خارج است زیرا یک مساله عادی نیست بلکه امر فوق العاده ای بود، این عملیات دارای ویژگی هایی بوده که یکی از آن ها، تجلی یکی از آیات الهی بود.

حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مسیر جنگ و جهاد و همه آحاد امت شریف ایران اسلامی گرامی میداریم و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهیدانی که دراین راه خون خود را فدا کردند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد، درود می فرستیم، همواره رمز موفقیت و سربلندی در اتحاد بوده است و به امید خدا همدلی و اتحاد را تا ظهور صاحب الزمان (عج) ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها دفاع مقدس عملیات بیت المقدس سالروز فتح خرمشهر امام خمینی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس عملیات بیت المقدس سالروز فتح خرمشهر دفاع مقدس عملیات بیت المقدس سالروز فتح خرمشهر امام خمینی استان البرز اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام.
همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.
باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها