Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:35:47 GMT

مزیت های تدریس خصوصی زبان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۹۲۶۰

مزیت های تدریس خصوصی زبان

. افرادی که نمی توانند در کلاس های گروهی شرکت کنند یا افرادی که زمان کمتری را برای یادگیری زبان انگلیسی داشته و یا شرایط خاصی را برای یادگیری زبان دارند تدریس خصوصی می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. در اینجا به بررسی مزیت های تدریس خصوصی پرداخته ایم تا مشخص کنیم که این روش برای چه کسانی مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسانی نیاز به تدریس خصوصی زبان دارند؟

یادگیری زبان در کلاس های گروهی همیشه جز اولین انتخاب های افراد برای آموزش و یادگیری زبان بوده است. به دلیل اینکه زبان آموزان می توانند با یکدیگر تعامل نمایند و این موضوع می تواند باعث شود تا اعتماد به نفس افراد برای صحبت کردن به زبان انگلیسی بالا رفته و از دانش خود استفاده نمایند. البته فعالیت های گروهی نیز یکی دیگر از مزیت های کلاس های گروهی می باشد که کمک می کند زبان آموزان بهتر به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. همچنین طول مدت یادگیری با استفاده از کلاس های گروهی بیشتر از کلاس های خصوصی است که به زبان آموزان برای خواندن و تمرین موارد تدریس شده در کلاس زمان بیشتری را می دهد. از این رو کلاس های گروهی در اولویت افراد است اما برخی از کسانی که می خواهند به آموزش زبان انگلیسی بپردازند نمی توانند خود را با شرایط کلاس های گروهی تطبیق دهند در نتیجه برای یادگیری زبان بهتر است که زبان را به صورت خصوصی براساس شرایط زمانی و زندگی و کاری خود شرکت کرده و آموزش ببینند. که این موضوع یکی از بهترین انتخاب هاست تا از یادگیری زبان انگلیسی بی بهره نمانند.

کلاس های خصوصی چگونه می تواند برای یادگیری افراد مفید واقع شود؟

 

همانطور که بیان شد در کلاس های گروهی افراد می توانند با تعامل با یکدیگر و فعالیت های گروهی به یکدیگر کمک کرده تا زبان انگلیسی را بهتر آموزش ببینند و این از نکات بارز این کلاس ها می باشد اما این مزیت معمولا در کلاس های خصوصی وجود نداشته مگر اینکه افراد به صورت ۲ یا ۳ نفره کلاسی را به صورت خصوصی داشته باشند پس در این خصوص مزیت های کلاس خصوصی برای یادگیری چیست؟ در این کلاس ها به دلیل بودن یک یا دو نفر به عنوان زبان آموز در کلاس، تمرکز استاد برای تدریس به صورت کامل بر روی این زبان آموزان خواهد بود و به صورت دقیق تر روند آموزشی زبان آموز را زیر نظر داشته و تمامی زمان کلاس را برای یک یا دو نفر اختصاص خواهد داد در نتیجه  زبان آموز در یک روند آموزشی با کمترین ضریب خطا قرار خواهد گرفت و همچنین اگر زبان آموز در یک مبحث دچار مشکل باشد براحتی تا زمانی که زبان آموز بر آن مطلب مسلط نشده می تواند به تمرین و تدریس آن مطلب بپردازد در صورتی که در کلاس های گروهی این کار کمی غیرممکن است زیرا یادگیری زبان آموزان با یکدیگر تفاوت داشته و تمرکز زیاد برای یک زبان آموز باعث می شود برنامه کلاسی به تعویق بیافتد. با این اوصاف یکی از مواردی که در کلاس های گروهی مطرح می شود زمان بندی مشخص برای پایان دادن به مطالب آموزشی در یک ترم مشخص شده است اما در کلاس های خصوصی این موضوع با انعطاف پذیری و براساس سرعت یادگیری زبان آموز پیش خواهد رفت و از مطالب مطرح شده تا زمانی که زبان آموز درک مناسبی از آن را نداشته باشد گذر نخواهد شد. یکی دیگر از مواردی که می تواند برای آموزش در کلاس های خصوصی مورد توجه واقع شود متغیر بودن کلاس خصوصی است که به شما این اجازه را می دهد تا اگر زمانی قادر به حضور در کلاس نبودید آن را به تعویق بیاندازید در حالی که اگر شما در کلاس گروهی غیبت داشته باشید مطالب آن جلسه را از دست خواهید داد و باید زحمت بیشتری برای یادگیری آن صرف نمایید و از استاد و زبان آموزان رفع اشکال نمایید.

کلاس های خصوصی حضوری یا آنلاین؟

از مواردی که امروزه بسیار متداول است برگزاری کلاس های آنلاین زبان می باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر مورد توجه می باشد. در این خصوص کلاس های گروهی که با درصد بسیار کمی می توانند به صورت حضوری تشکیل شوند. اما کلاس های خصوصی با توجه به شرایط و به دلیل اینکه تعداد بسیار کمی در کلاس حضور پیدا می کنند می توانند به صورت حضوری نیز برگزار شوند که می تواند به عنوان یک مزیت در شرایط بحرانی تلقی شود. اما برگزاری این کلاس ها به صورت آنلاین نیز بسیار مرسوم بوده و می تواند بسیار مفید باشد امروزه کلاس های آنلاین به دلیل پیشرفت های شگرف در تکنولوژی بسیار مناسب و شبیه به کلاس های حضوری بوده مخصوصا کلاس های خصوصی که با تعداد کمتری برگزار می شود و در این حالت نیز مزیت بالاتری بر کلاس های آنلاین گروهی دارند.

کلاس های خصوصی زبان آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با سابقه آموزش زبان های مختلف از جمله زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، چینی و... بیش از یک دهه به آموزش زبان آموزان پرداخته است که برگزاری کلاس های خصوصی زبان هم در محل آموزشگاه، هم اعزام استاد به منزل یا سازمان ها و هم به صورت آنلاین را در دستور کار خود داشته است و از جمله آموزشگاه های زبان می باشد که رضایت بالایی را در این زمینه از سمت زبان آموزان کسب کرده است. آموزشگاه زبان دهخدا کلاس های خصوصی زبان را برای تمامی سنین و برای تمامی سطوح برگزار می کند که این کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین می باشند. کلاس های خصوصی معمولا یک برنامه ریزی مشخص داشته اما این برنامه ریزی به این معنی نبوده که کلاس ها از لحاظ درسی و زمانی غیرقابل تغییر نمی باشند و در این کلاس ها شرایط زبان آموز مدنظر آموزشگاه می باشد تا بهترین خدمات را برای هر نوع کلاس ارائه گردد. برای کلاس های خصوصی در صورتی که کلاس با تعداد افراد بیش از یک نفر برگزار شود از تخفیف های مناسبی نیز برخوردار خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به https://dehkhodaedu.com مراجعه کرده و یا با موسسه از طریق تماس تلفنی و یا راه های ارتباطی فضای مجازی تماس گرفته و به انتخاب یک کلاس مناسب بپردازید و آموزش زبان خود را شروع نمایید.  

منبع: فارس

کلیدواژه: زبان آموزش خصوصی تمرین کلاس های گروهی کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری یادگیری زبان زبان آموز زبان آموزان تدریس خصوصی کلاس ها خصوصی زبان آموزش زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ میرزا مهدی آشتیانی از خاندان مشهور آشتیانی و نوه میرزا حسن آشتیانی از رهبران جنبش تنباکو است.

میرزامهدی به سال ۱۳۰۶ق در تهران زاده شد و دوران کودکی و نوجوانی را در تهران گذراند.

این عالم جلیل القدر بعد از فراگیری قرآن و مقدمات علوم، برای آموختن علوم رایج زمان، در درس استادان مشهور تهران شرکت کرد. آشتیانی در ۱۳۲۷ق برای ادامه تحصیلات عالی عازم عتبات شد و در نجف در درس آخوند ملامحمدکاظم خراسانی شرکت کرد، ولی به علت بیماری بعد از یک سال اقامت به ایران بازگشت.

در سال ۱۳۲۹ق بار دیگر به عتبات سفر کرد و در درس سید محمدکاظم یزدی شرکت کرد. بعد از اقامت کوتاهی باز به ایران برگشت و برای سومین بار عازم عتبات شد و در این سفر در درس مشایخ دیگر مثل سید محمد فیروزآبادی، میرزا محمدحسین نائینی، آقا ضیاء الدین عراقی و سید ابوالحسن اصفهانی حاضر شد.

با اینکه وی در مجموع، مدت کوتاهی در درس عالمان نجف حضور یافت، اما به دلیل مهارت علمی که طی این سال‌ها اندوخته بود، به گفته خودش، از همه اساتید یاد شده به دریافت اجازه روایت و اجتهاد نائل آمد.

از خصوصیات مرحوم آشتیانی سفر‌های وی به ممالک و بلاد مختلف دنیاست.

او قبل از سفر اول به نجف به بخارا رفت و یک سال در آن‌جا ماند و ضمن آشنایی با مردم و عالمان آن دیار، به تدریس پرداخت و دوبار به مصر سفر کرد. هندوستان و نیز بسیاری از کشورهای اروپایی مثل فرانسه، ایتالیا، بلژیک و انگلستان را دید و در این جهانگردی با متفکران و فیلسوفان آن کشورها آشنا شد و بحث‌ها و مواجهه‌های علمی و فکری داشت.

در حوزه تعلیم و تربیت او شاگردان بسیاری پرورش یافته‌اند. 

شهید مرتضی مطهری، علامه محمدتقی جعفری، سید جلال‌الدین آشتیانی، علامه ابوالحسن شعرانی، آیت الله العظمی سید علی سیستانی، آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی و مهدی حائری یزدی از آن جمله‌اند.

او دارای تألیفات مختلفی در حکمت و فلسفه، اصول و عرفان است که غالب آنها حاشیه و شرح آثار دیگران است.

احاطه او بر کتب علمی چنان بود که سید جلال‌الدین آشتیانی می‌گوید: هر وقت خدمت آن مرحوم شرفیاب می‌شدم و مشکلات خود را سؤال می‌کردم، او در جواب نسبت به کتب ملاصدرا و شفا و اشارات ابن سینا آن‌چنان از احاطه برخوردار بود که موجب حیرت می‌شد.

علامه سید جلال الدین آشتیانى باز نوشته‌اند: «مرحوم استاد آقا میرزا مهدى سه سال ایام عید را به مقصد زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها در قم به این شهر مسافرت کردند؛ و در سفر اخیر مغفور له، حضرت امام خمینى(ره) درس اسفار خود را تعطیل کردند و فرمودند، آقاى آشتیانى در رتبه اساتید من هستند.»

آشتیانی در مدت اقامت در عتبات، در کنار تحصیل، به تعلیم و تدریس علوم عقلی و نقلی نیز پرداخت اما او بازگشت به ایران را برماندن در عتبات ترجیح داد. مدتی در قم و اصفهان و مشهد ساکن شد و به تدریس پرداخت و سرانجام به زادگاهش تهران برگشت و برای همیشه در این شهر ماندگار گشت و حدود سی سال به تدریس پرداخت و حوزه درسی وسیعی را به خصوص در حکمت و عرفان، پدید آورد.

 میرزا مهدی در ۹ شعبان سال ۱۳۷۲ق مطابق با سال ۱۳۳۲ درگذشت و در رواق بالاسر حرم حضرت معصومه (س) دفن شد.

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق