Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور استاندار خوزستان ساعت های اداری تا اطلاع بعدی تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پیرو بخشنامه اعلام ساعت کاری اداره و دستگاه های اجرایی خوزستان در ماه های گرم سال، با دستور استاندار خوزستان زمان فعالیت اداری دستگاه های مشمول بخشنامه مذکور از تاریخ چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ اعلام می شود و مابقی ساعت های کاری موظف هفتگی از طریق دورکاری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم در راستای کاهش بار شبکه و مصرف انرژی، مدیریت بهینه مصرف، پایداری شبکه برق، رفاه حال شهروندان و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته یا وقوع سایر حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصرف برق استانداری خوزستان گرما تغییر ساعت اداری خاموشی برق برنا خوزستان دور کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات زمان پخش فصل جدید «زخم کاری»

شبکه نمایش خانگی از انتشار فصل جدید «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان خبر داد.

در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است… .»

به گزارش همشهری‌آنلاین، لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری، «بازگشت» نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت، ولی هنوز نهایی نشده است.

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • جزییات زمان پخش فصل جدید «زخم کاری»
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک