Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین گروسی دوشنبه در آیین بهره برداری از ۱۸ پروژه حوزه سلامت در استان خوزستان که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سالن منطقه آزاد اروند برگزار شد برگزار شد افزود: با ارتقا دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه گام بلندی به سوی علمی شدن منطقه آزاد اروند برداشته شد.

وی افزود: گام بعدی که باید در منطقه آزاد اروند برداشته شود ایجاد همدلی و وحدت بین همه مسئولان منطقه و استان برای ارتقا هر چه بیشتر منطقه و خدمت بهتر به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروسی با بیان اینکه تبدیل منطقه آزاد اروند به منطقه آزاد علمی ضروری است گفت: علمی شدن این منطقه باعث می‌شود تا دانشگاه‌های خارجی با دانشگاه علوم پزشکی آبادان همکاری بیشتری داشته باشند و در منطقه حضور تاثیرگذاری پیدا کنند.
وی بیان کرد: در رشته‌های پزشکی یک ارتباط ارگانیک بین علم و عمل وجود دارد، منطقه علمی دانشجویان خارجی را جذب می‌کند و سبب رونق علمی در منطقه می‌شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در رشته‌های پزشکی می‌توانیم مرجعی برای کشورهای اطراف شویم گفت: بندهای ۱۱ و ۱۲ اقتصاد مقاومتی بر افزایش انتقال فناوری تاکید دارد و از طرفی همجواری منطقه آزاد اروند با کشور عراق می‌توند در گسترش گردشگری سلامت نیز تاثیرگذار باشد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر ۱۸ پروژه بهداشتی، درمانی و عمرانی در ۶ شهرستان خوزستان به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

همچنین دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آبادان با دستور وزیر بهداشت به دانشگاه ارتقاء یافت.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان آبادان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

یحیایی گفت: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • آیا مجامع جهانی، مسئولیتی در توقف نسل کشی در غزه ندارند؟
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان