Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران اتحادیه اروپا طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ مه) به مناسبت جلسه ویژه شورای اروپا، حضوری در بروکسل دیدار خواهند کرد تا در مورد مسائل نگران‌کننده مربوط به مسائل خارجی، تغییر آب‌وهوایی و کووید ۱۹ صحبت کنند.

به نقل از اسپوتنیک، نشست روز دوشنبه قرار است ساعت ۷.۳۰ شب (۱۷:۳۰ GMT) به وقت محلی برگزار شود. انتظار می‌رود این نشست به روابط خارجی اتحادیه اروپا، به ویژه روابط این اتحادیه با روسیه و بریتانیا، و همچنین مهاجرت، خاورمیانه و اجلاس آتی اتحادیه اروپا-آمریکا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با روسیه، انتظار می‌رود شورای اروپا تحریم‌های تازه احتمالی مربوط به حقوق بشر و امنیت سایبری را به بحث بگذارد، در حالی که بحث مربوط به بریتانیا به مسائل پسابریگزیت، از جمله حقوق و الزامات طرفین مربوط تحت توافق اخیراً منعقد شده تجارت و همکاری اروپا-بریتانیا خواهد پرداخت.

نشست روز سه‌شنبه (فردا) قرار است ساعت ۹.۳۰ صبح به وقت محلی برگزار شود. دستورکار بحث شامل تغییر آب‌وهوایی و کووید ۱۹، از جمله وضعیت هماهنگی در سراسر اتحادیه اروپا، پیشرفت واکسیناسیون و گواهینامه‌های دیجیتال واکسیناسیون این اتحادیه است.

انتظار می‌رود "شارل میشل"، رئیس شورای اروپا و "اورزولا فون در لاین"، رئیس کمیسیون اروپا کنفرانس‌های مطبوعاتی مشترکی را در پایان هر دو روز نشست برگزار کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا شورای اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد