Web Analytics Made Easy - Statcounter

از کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان ایران سوال کردیم به موفقیت تیم ملی امیدوار هستید؟ جواب داد: قطعا و اصلا نگرانی بابت مسابقات پیش رو ندارم

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، معمولا خیلی کم پیش می آید که درباره عملکرد و شرایط فوتبال آقایان، از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال زنان سوال پرسیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اهالی فوتبال زنان هم همواره نقطه نظرات بسیار جالبی دارند. با نیلوفر اردلان در آستانه شروع اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت و گویی کوتاه انجام دادیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان در ابتدای حرف‌های گفت: اول از همه دوست دارم به عنوان یک شهروند ایرانی حرف بزنم. بگویم که آرزوی همه ما این است که تیم ملی به جام جهانی صعود کند. جنگ و مشکلات ناعادلانه‌ای همواره علیه فوتبال ایران وجود داشته است اما همیشه از آنها سربلند بیرون آمده‌ایم. الان هم یک مقطع زمانی حساس دیگر است و همه امیدواریم که این تیم ملی دوباره مردم ایران را خوشحال کند. در وضعیت فعلی هم به پمپاژ شادی از سوی تیم به جامعه نیاز جدی داریم. تجربه هم ثابت کرده هیچ اتفاقی به اندازه موفقیت‌های تیم ملی فوتبال ایران شادی به جامعه تزریق نکرده است. پس این بچه ها با حمایت و درایت کادر فنی قطعا می روند که مردم را شاد کنند.

نیلوفر اردلان بعد از این صحبت‌ها وارد بحث‌ فوتبالی شد و تاکید کرد: شما بازیکنان تیم ملی ایران نگاه کنید. هر کدام پر از ستاره تاثیر گذار در لیگ خودمان و لژیونر با تجربه و تاثیرگذار در اروپا و کشورهای دیگر. اگر این تیم قرار نباشد دل مردم را شاد کند دیگر باید از چه تیمی انتظار داشته باشیم؟ همه بازیکنان حرفه‌ای و با غیرت هستند و برای همین خود من اصلا نگرانی بابت موفقیت در بازی‌های پیش رو ندارم. من حتی نمی‌گویم که انشاالله موفق می‌شویم. چون با این تیم باید موفق باشیم. فراموش نکنیم که لیاقت ما با این بازیکنان حضور در جام جهانی است و اولین قدم عبور از این مرحله سخت.

اردلان درباره شرایط جدول مسابقات و نیاز مبرم تیم ملی به کسب چهار پیروزی هم گفت: ما دنبال اما و اگرها نیستیم. با این استعدادها و پتانسیل توانایی شکست هر چهار حریف را داریم و ایناتفاق هم رخ می‌دهد. ما در بازی مقابل هنک‌کنگ و بحریم که بعید می‌دانم مشکل خیلی بزرگی در پیش داشته باشیم. برای بازی با عراق و بحرین هم از نظر فنی یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم و فقط باید در زمینه روحی و روانی خوب روی تیم کار شود تا با آمادگی ذهنی بسیار خوب مقابل ایران دو تیم بازی کنیم. الان تیمم لی ایران به هیچ عنوان مشکل فنی  و پتانسیل انسانی ندارد. فقط باید روحیه بالا داشته باشیم.

اردلان ادامه داد: نکته خیلی مهم این است که این تیم پرانگیزه اهداف و آرزوهای زیادی در سر دارد. هر کدام از این ستاره‌ها دوست دارند در جام جهانی بازی کنند و ما باید یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی قطر باشیم. این اتفاق هم برای بازیکنان مهم و تاثیرگذار است و هم فوتبال ملی ایران. درست است که در بحرین بازی کردن مقابل این کشور کمی سخت است. اما وقتی به بازیکنان تیم ملی، اهداف و آرزهای آنها و قدرت ایران فکر می کنیم، متوجه می شویم که باید بیشتر از هر چیزی به موفق شدن امیدوار باشیم و همه از تیم ملی حمایت کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان در پایان گفت: توپ گرد است و در زمین فوتبال قرار نیست شما همیشه برنده باشید. در بازی‌های قبلی اتفاقاتی که نباید برای فوتبال ما رخ داد ولی ایرانی‌ها آدم روزهای سخت هستند. مرد و زن هم ندارد. شک نداشته باشید که در روز بیست و پنجم خرداد همه از صعود تیم ملی در حال خوشحالی کردن هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیلوفر اردلان تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

کد خبر 846558 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است