Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندرانی با بیان این که سوم خرداد فرصت بازشناسی مقاومت مردم است، گفت: باید به فکر فتح خرمشهرهای دیگر در عرصه های متفاوت باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سرهنگ حمید مازندرانی ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سوم خرداد در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: بی تردید سوم خرداد و ایام سالروز فتح خرمشهر فرصت مغتنمی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران اسلامی است که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را پیش روی بشریت گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد سپاه نینوا گلستان افزود: اراده خداوند متعال بر آزادسازی خرمشهر بود تا عبد صالح اش، حضرت امام خمینی(ره) این دستاورد عظیم را کار خدا بداند و بگوید «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب به عنوان امام امروز جامعه صراحتاً تاکید کرده‌اند خرمشهرهای دیگری در عرصه‌های غیرنظامی در پیش است که باید فتح شود.

مازندرانی گفت: در این روز غرورآفرین باید به فکر صحنه‌های مقابله با استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف بخصوص اقتصادی، فرهنگی و معضلات اجتماعی باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد سپاه نینوا در قالب ۳۰ سرفصل و تحت عنوان هزار برنامه در طول این ایام در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در این اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است