Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه معتقد است لیست تیم ملی اسپانیا، لیست دلخواه او نیست و مصدومیت ها کار او را سخت کردند.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از اعلام لیست این تیم برای حضور در رقابت های یورو 2020، به توضیح در مورد انتخاب های خود اعم از عدم دعوت راموس یا انتخاب فقط 24 بازیکن، صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری گفت:

ما تصمیم گرفتیم که به جای 26 بازیکن، 24 بازیکن دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی خواهیم بازیکنان بیشتری را با خودمان به این مسابقات ببریم چون می خواهیم همه فرصت بازی داشته باشند. در بسیاری از رقابت ها تیم ها فقط با 18 یا 19 بازیکن بازی می کنند. من هنوز در مورد بازی های المپیک صحبت نکرده ام چون وظیفه من نیست. این همان لیستی نیست که من می خواستم چون ما به خصوص در سمت راست، مصدومان زیادی داریم. بازیکنان مهمی را از دست دادیم.

 انتخاب این لیست هم سخت بود و هم آسان. سرخیو راموس دعوت نشد چون در این فصل زیاد رقابت و بازی نکرد. من این موضوع را دیروز به او اطلاع دادم. این تصمیم سختی بود. من به او پیشنهاد کردم به فکر خودش باشد و به ریکاوری اش فکر کند. دعوت نشدن راموس یک تصمیمی بود که خیلی به آن فکر شد. من در بین دو نیمه بازی رئال مادرید و سویا با راموس صحبت کردم و از او در مورد آمادگی جسمانی اش پرسیدم. من برای او احترام زیادی قائلم و او را به شدت تحسین می کنم اما من خودم را بر اساس آن چیزی که فکر می کنم برای تیم ملی بهترین است، آماده می کنم. هر تصمیمی که در مورد راموس گرفته می شود، مورد انتقاد واقع می شود. امیدوارم که این موضوع روی تیم ملی تاثیر نگذارد.

دعوت لاپورته هیچ ربطی به غیبت راموس ندارد. او بازیکن سطح بالایی است و در یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کند. نباید غیبت یک بازیکن را به حضور یک بازیکن دیگر ربط دهید. قطعاً ناچو نیز سطح لازم برای دعوت به تیم ملی را داشت اما من فقط 24 بازیکن را می خواهم همراه خود ببرم. در پست دفاع راست ما بیشترین مشکل را داشتیم. با این که مارکوس یورنته به عنوان یک وینگر به تیم ملی دعوت شده، ما فراموش نمی کنیم که او در سایر پست ها نیز می تواند بازی کند.

دعوت پابلو سارابیا برای خودش نیز به همین اندازه متعجب کننده بوده است. او می تواند چیزهای زیادی به ما اضافه کند. در مورد اینیگو مارتینز، بیانیه ای منتشر خواهد شد که فکر می کنم کاملاً واضح است. چیز دیگری نمی توانم بگویم. زشت است که یک صحبت خصوصی را عمومی کنم. هیچ بازیکنی به خاطر نحوه رفتارش از تیم ملی کنار گذاشته نشده است. رفتار تمام بازیکنانی که تا به حال به تیم ملی دعوت شده اند، همیشه عالی بوده است.

من این لیست را انتخاب نکردم که این فرد یا آن فرد خوشحال باشد. من لیست را بر اساس تیمی که بازیکن در آن بازی می کند، تشکیل نمی دهم. کارواخال و راموس می توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما آن ها در طول فصل زیاد بازی نکردند. آخرین دعوت راموس به تیم ملی هیچ ربطی به این لیست ندارد. آخرین بار راموس از مصدومیت برگشته بود و در اولین بازی یک نیمه بازی کرد و مقابل کوزوو هم بازی کرد و بعد متاسفانه او مصدوم بود. علت دعوت نشدنش این است که او از آخرین مصدومیتش تا به حال برای تیمش بازی نکرده است.

من برای سرخیو راموس صبر نمی کنم و همیشه در این مورد صریح بوده ام. ما تا 48 ساعت قبل از بازی اول، می توانیم هر بازیکنی را به خاطر مصدومیت یا کرونا خط بزنیم و بازیکن دیگری را جایگزین کنیم. یعنی در این صورت من می توانم از بازیکنانی مثلا بازیکنان تیم زیر 21 سال استفاده کنم. من به جز راموس به هیچ بازیکن دیگری زنگ نزدم تا دلیل دعوت نشدنش را به او توضیح دهم. فکر می کنم این کار در مورد راموس به خاطر معنایی که او برای تیم ملی دارد، حرکت مناسبی بود.

در مورد دروازه بان ها، من به این سه دروازه بان اعتماد دارم. آن ها دروازه بان هایی هستند که فکر می کنم عملکرد خوبی داشته اند. در قضیه دروازه بان ها، همه چیز واضح است. من همیشه به عملکرد آن ها تکیه می کنم. این پست ویژه ای است اما من هیچ مشکلی با چرخشی بازی دادن به دروازه بان ها ندارم. من بر اساس حسی که آن ها در تمرینات به من منتقل می کنند، تصمیم می گیرم. پائو مصدوم است و کپا خیلی کم بازی کرده است.

من باور دارم که ما در گروه شانس های اصلی قهرمانی هستیم. اگر چیزی باشد که این شخصیت تیم را تعریف کنند، این است که ما همیشه به یک شیوه بازی کرده ایم. به یک شکل حمله و دفاع کرده ایم و ریسک پذیر بوده ایم. این هدفی است که من برای خودم تعیین کرده ام. ما قرار نیست از چیزی بترسیم. اگر خودمان را بخواهیم با یک چیز تعریف کنیم، آن تیم بودن ماست. فراتر از سنگینی نام بازیکنان باتجربه تیم، فکر می کنم که حدود 12 بازیکن زیر 25 سال در لیست داریم. تیم ملی کاملاً متعادل است. همه باید تلاش کنند و این ماشین را حرکت دهند. همه چیز به محیطی که می توانیم ایجاد کنیم بستگی دارد.

خسوس ناواس می توانست در لیست باشد اما باز هم به همان حرفی که اول کنفرانس زدم، بر می گردم. من بابت جرارد مورنو و نقشی که در باشگاهش داشته، امید زیادی دارم. آداما حالش خوب است، او تست پزشکی داده و مشکل جدی ای نیست. برای ما این یک لذت بزرگ است که می توانیم در اسپانیا و به خصوص سویل که مقر اصلی طلسم ما است و در حضور هوادران، بازی کنیم. امیدوارم هواداران تا جایی که ممکن است از ما حمایت کنند.

 همچنین بخوانید:

لیست نهایی تیم ملی اسپانیا برای یورو 2020 | غیبت سرخیو راموس

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان ها لوئیز انریکه سرخیو راموس فکر می کنم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل المپیک لیون ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌اُم لوشامپیونه فرانسه موفق شد در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس با نتیجه 4 بر یک بر لیون غلبه کند، پس از این دیدار گفت: من فکر می‌کنم تنها می‌توانم درباره موارد مثبت صحبت کنم. ما بازی را فوق‌العاده شروع کردیم و روی دو موقعیت گلزنی به دو گل رسیدیم. ما روی به ثمر رساندن گل اول خوش‌شانس هم بودیم، اما به نظرم این یکی از بهترین 45 دقیقه‌های ما در فصلی جاری بود.

وی افزود: می‌دانستیم که جو این بازی خاص خواهد شد، چون ما پیش از آغاز این بازی و در مسیر رسیدن به ورزشگاه، این جو را در بین هواداران‌مان در خیابان‌های پاریس دیدیم و حس کردیم. هواداران ما در این بازی فوق‌العاده بودند. ما ارتباطی عالی با هواداران‌مان داشتیم. این بازی خوبی برای ادای احترام به کاپیتان‌مان یعنی مارکینیوش بود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما مقابل یک المپیک لیون بزرگ بازی کردیم. ما عملاً هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و فکر می‌کنم این یک راه عالی برای به پایان بردن هفته بود. حالا قطعی شدن قهرمانی‌مان به بازی بعدی (دیدار خارج از خانه با لوریان) بستگی دارد، اگر موفق به کسب پیروزی نشویم هم برای رسیدن به اهداف خود به کارمان ادامه خواهیم داد.

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

انریکه همچنین در تمجید از کاپیتان و مدافع برزیلی‌اش که با انجام 438 بازی بیشترین تعداد بازی در تاریخ باشگاه PSG دارد، تصریح کرد: مارکینیوش بازیکن خاصی است، ما او را سال‌هاست که می‌شناسیم و فکر می‌کنم زمانی که به این باشگاه آمدم و حرفه‌ای‌گری و رهبری او به‌عنوان کاپیتان و نقش وی در تیم را دیدم، به‌عنوان مربی خوشحالم که بازیکنی با این پتانسیل دارم.

پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه است و موناکوی 55 امتیازی و برست 53 امتیازی را  پشت سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون