Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در اجتماع وبیناری استادان و مدرسان دانشگاه های خوزستان با موضوع «انتخابات ریاست جمهوری؛ قبض و بسط قوة مجریه در چشم انداز فناوری آزادسازی خرمشهر» گفت: شناخت ما از وضعیت ایران در روزهای ما قبل آزادسازی بستان و خرمشهر نباید به نگاه نظامی و عملیاتی محدود شود بلکه باید سوم خرداد را بمثابه اوج شکوفایی مدیریت مردمی و انقلابی در مقابل فرماندهی یک فرد لیبرال– بروکرات بنام بنی صدر در سازمان ریاست جمهوری ارزیابی و دلالت پژوهی های سیاستی  کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اگر درست پرسش کنیم باید بپرسیم که آیا فناوری سوم خرداد به معنی الاعم در سطح "پابلیک پالسی" و بصورت خاص در سطح "پالسی میگینگ" برای امروز ما دلالت های عمومی و سیاست گذارانه دارد؟ آیا می توان بین سوم خرداد 1361 تا 28 خرداد 1400 از حیث سیاستی و راهبردنگاری تبارشناسی کرد؟ و نیز می آیا توان پرسید که مزیت نسبی سوم خرداد برای تولید قدرت در ایران امروزچیست؟ و یا مشابهت های آغازین روزهای دهه شصت و روزهای نخست قرن پیش روی ما چیست؟

عضو گروه علوم سیاسی  دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: برای شناخت این دو دوره باید دو نوع رهبرشناسی و دو نوع نگاه سیاستی و دو نوع فرماندهی امکانات و دو نوع  راهبری  توانایی مردم ایران را در بستر دو ضلع متضاد؛ یعنی "جبهه مردمی با مدیریت امام خمینی و جوانان سوم خردادی" و در مقابل، ضلع "مدیریت کلاسیک لیبرال – تکنوکرات به رهبری بنی صدر" را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی افزود: با نگاهی به صحنه جنگ ویژگی های این دو نوع مدیریت معلوم می شود؛ ارتش عراق با 14 لشکر مجهز به ایران بزرگ یورش آورد، تا عمق 70 کیلومتر پیشرفت کرد، فرمانده لشکر 10 زرهی عراق از رییس رژیم بعثی صدور اجازه  فتح تهران را با اصرار تقاضا می کند، در این بین یک ایران منتظر اقدام رییس جمهور و فرمانده  لیبرال – تکنوکرات است؛ او اقدامات تأمینی برای ایران و میهن عزیز  تدارک نمی کند، جبهه  لیبرال – تکنوکرات در مقابل انبوه تقاضاهای گروه های مردم و سرمایه های عظیم انسانی که با غیرت دینی و میهنی به صحنه آمده و خواستار دریافت سلاح و تجهیزات است مقاومت می کند و می گوید جنگ علم و تخصص می خواهد!

زارعی تصریح کرد: همانطور که بعدها آقایان ظریف و روحانی با اصرار خود، عمل مذاکره را از سطح  تخصصی شورای عالی امنیت ملّی به وزارت خارجه بردند و گفتند مذاکره علم و تخصص می خواهد و ما بر زبان دنیا و زبان بدن و به زبان دیپلماسی مسلط هستیم! با دست روی دست گذاشتن رییس جمهور لیبرال – تکنوکرات وقت توپخانه ایران خاموش شد.

وی گفت: نقل است شهید ابوعمار در کنایه به تصویر سازی های مزورانه از رییس جمهور در تلویزیون و رسانه ها گفت"  درد ما را فقط امام می داند صدای غرش توپخانه های دشمن بخاطر خاموشی توپخانهوهای ماست!  در این لحظات که چشم ملّتی به ما دوخته شده شرم آور است که عقب بنشینیم؛ نگویید فلان مسوول مملکتی روی خاک نشسته، بیایید ببینید ما در خاک و خون غوطه میخوریم؛" مدیریت تکنوکرات – لیبرال در مقابل اعتراض ایرانیان به تضعیف و تحقیر کشور می گفت من به شیوة اشکانیان می جنگم؛ زمین می دهم و زمان می گیرم! اما هم زمان را از دست داد و هم زمین را یعنی همان چیزی که  این تفکر در  برجام بر سر این ملت و میهن آورد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: امام و مردم خواستار شکست حصر آبادان بودند امّا بقول مقام معظم رهبری رییس جمهور حتّی حاضر نبود طرح عملیات ثامن الائمه را گوش کند میگفت این بچه ها خام و ناپخته اند! بنی صدر در شب عملیات آزاد سازی سوسنگرد عملیات را شبانه با تلفن به مرحوم ظهیرنژاد متوقف کرد امّا مدیریت جبهه  مردمی که کار را به دو جوان از ارتش و سپاه داد و با به حرکت در آمدن فناوری های نرم ایرانی ، سرنوشت دفاع از وطن در سال دوم نسبت به سال اول به کلی متفاوت شد؛ حصر آبادان شکسته شد؛ بستان آزاد شد، خرمشهر آزاد شد همین وضعی که امروز از غزه و یمن خرمشهر دیگری ساخت! 

زارعی گفت: این توفیقات از نظام دانایی وفناوری  شبکه سازی امام خمینی شکل گرفت؛ امام خمینی از روابط فقهی قدیمی ما بین فقهای  محدث و  مردم و رابطه سنتی مراجع تقلید با مردم، به تولید رابطه  امام و امّت مبادرت کرد او رابطه  کلاسیک و محافظه کارانه  مدیریت و رهبری  امکانات و سرمایه‌های انسانی را در روزگار بنی صدر دگرگون کرد و هزاران هزار از  نیرو های جوان و انقلابی را پای کار دفاع از میهن آورد، فناوری که رهبر حکیم فعلی انقلاب هم در دوران مدیریت تفصیلی و شبکه ای خود آنها را توسعه بخشید، رابطه های جدیدی کشف شد؛ بین نظام دانایی و توانایی و مابین علم و قدرت رابطه هایی جدید کشف شد؛ درگاه های جدید قدرت نظیر باشگاه های اتمی، فضایی و صنایع هاتیک به روی ایرانیان باز شد؛ و در شرایطی که کشور های پیشرفته  در تحفظ از فرمول های کشف واکسن ضد کرونا حساس هستند و از نوعی ناسیونالیسم واکسن سخن بمیان می ید ایرانیان صاحب واکسن های بومی ضد کرونا شدند.

وی با بررسی مشابهت های نظام جهانی و تحولات سیاسی اجتماعی در ادوار پیشا سوم خرداد و پسا برجام گفت: فناوری رهایی بستان و خرمشهر از دست اشغالگران در شرایط تحریم همه جانبه و زخم زبان ها و طعنه های احزاب سیاسی لیبرال – تکنوکرات صورت پذیرفت؛ آن روزها قریب به چهل کشور حامی صدام بودند، اروپا و آمریکا و شوروی حزب بعث را تدارک می کرد، ایرانیان از 15 ملّیت اسیر جنگی گرفتند از سویی دیگر در چنین شرایطی بود که نیروهای جدید اصلاح طلب لیبرال – تکنوکرات یعنی نهضت آزادی و جبهه ملی و باقی مانده  دوستان بنی صدر می گفتند این جنگ به برنامه اصلی حزب الله تبدیل شده است.

زارعی ادامه داد: این جنگ فانتزی انقلاب و طرحی برای مستکبرکوبی رژیم ایران است؛ همین زمان بود که آنها گفتند شهداء عملیات های فداکارانه ای به سود اسرائیل کردند! و بعدتر در آستانه  عملیات والفجر 8، با گستاخی کاندیدای ضد جنگ در مقابل کاندیداتوری آیت الله خامنه ای علم کردند و گفتند دیگر جنگ کافی است و ما باید در مقابل اقویا و درندگان جهان سیاست آهو مقابل پلنگ را اتخاذ کنیم و با این روش شناسی مشابه با برجام به جای تدارک میهن و نجات کشور به ساخت دوگانه های جعلی جنگ و صلح که همان دوگانه های جعلی ظریف - روحانی یعنی  مذاکره و میدان مبادرت می کردند.

رییس بسیج اساتید کشور اظهار داشت: انتخابات 28 خرداد باید با آگاهی از منطق کشف رابطه ها در مکتب امامین انقلاب و مبتنی بر روش شناسی حاکم بر فناوری های نرم آزادی بستان و خرمشهر به اکتشاف قدرت ملّی و مزیت های ایرانی منجر شود؛ زیرا اکنون با توجه به نادیده انگاشتن عمل فراوری ها و شکوفا کردن سرمایه های مادی و معنوی، و در پرتو روش شناسی برجامی، سرمایه های انسانی و سرمایه های مادی نظیر اورانیوم، نفت، کیک زرد، برنج، زعفران، مرکبات، صیفیجات، آب سنگین، شبیه هم شده و تولید قدرت و ثروت نمی کند.

وی گفت: انتخابات 28 خرداد باید بتواند سرمایه انسانی کشور را از حیث ساختاری و سیاستی در سازمان ریاست جمهوری، در وزارت خارجه، وزارت اقتصاد، دانشگاه ها و حوزه های کسب و کار و صنایع کوچک و هاتیک شکوفا کند. به این دلایل ما باید همه به میدان و  پای کار بیاییم باید کاری کنیم  تا مشارکت حداکثری شکل گیرد.

زارعی اظهار داشت: کشور به آزادسازی ظرفیت های ملّی و استعدادهای تمامی استان ها و شهرها و روستاها نیارمند است بنابراین رویارویی اصلی در انتخابات و نزاع گفتمانی آن مابین موافقان وضع قبض شده و فریز شده  موجود یعنی اصطلاحاً محافظه کاران و جبهه ملی و انقلابی انقلاب یا همان  جبهه  تغییر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخابات امام خمینی مجتبی زارعی بسیج اساتید رییس جمهور سوم خرداد بنی صدر دو نوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان