Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قطعی بدون برنامه ریزی برق در استان البرز سبب آسیب جدی به مواد اولیه خطوط تولید و اخلال در ادامه کار در واحدهای صنعتی استان البرز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،   قطعی برق یکی از چالش‌های این روزهای صنایع در استان البرز شده که این موضوع در بی اطلاعی کامل صنعتگران و بدون برنامه ریزی و ساعات اعلامی قطعی طی 48 ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از صنعتگران تولید کننده میلگرد در شهرک صنعتی اشتهارد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در کرج اظهار داشت: از ابتدای خرداد نامه ای به شرکت ما ارسال شده که احتمال قطعی برق از ساعت 13 تا ساعت 17 بعد از ظهر وجود دارد.

وی افزود: درخواست ما این بود که ساعت کمتری از قطعی داشته باشیم تا بتوانیم جوابگوی تعهدات به مشتریان باشیم.

مدیر این کارخانه با اشاره به اینکه درخواست ما این بود که زمان قطعی برق صنایع در استان به بعد از ساعت 4 عصر موکول شود تا بتوان تولید کرده و از ظرفیت نیروی کار استفاده کنیم عنوان کرد: روز گذشته در گروهی که مدیران شرکت برق هم حضور دارند اعلام شد که قطعی برق صنایع در شهرک صنعتی اشتهارد از ساعت 1 تا 5 عصر است.

عبادی با بیان اینکه بر اساس وعده مسئولان شرکت برق در حال تولید بودیم که ساعت 10:35 دقیقه دیروز برق واحد بدون اعلام قبلی قطع شد ، متذکر شد:بعد از قطعی برق به مرکز برق اشتهارد تماس گرفتیم که اعلام شد از سوی دیسپاچینگ به ما اعلام شده که ما برق را قطع کردیم.

وی با اعتراض به وضع موجود با بیان اینکه حداقل دوستان و مدیران برق می‌توانند  قبل از قطعی به واحدها برای جلوگیری از هرگونه خسارت اعلام کنند، ادامه داد: شرکت ما پست زمینی  و فیدر اختصاص دارد و سوال این است که چرا بدون هماهنگی این برق قطع می‌شود.

عبادی با بیان اینکه برق نباید بدون هماهنگی قطع شود، اعلام کرد: حداقل شرکت برق به تعهدات خود در مقابل صنعتگرانی که تعهد دارد باید عمل کند.

وی در مورد خسارت وارد به خطوط تولید بعد از قطعی برق روز گذشته ، اظهار داشت: با برآوردی که انجام دادم حدود 500 میلیون تومان به خطوط تولید برق شرکت ماآسیب وارد شده است.

ادامه مشکلات قطعی برق| خاموشی‌ها تا شهریورماه ادامه دارد؛ جدول ساعات خاموشی شیرازعلت قطعی‌های مکرر برق در اصفهان چیست؟/ راهکار آموزش و پرورش برای امتحانات آنلاین در زمان قطعی برقبی‌تدبیری محض دولت در قطعی برق مناطق گرم و مرطوب کشور/ ‌هرمزگان این روزها گرمای طاقت‌فرسایی دارد

 قطعی برق سبب فساد بسیاری از مواد اولیه خطوط تولیدی می‌شود 

مهرداد تنباکوچی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد قطعی برق و تبعات آن بر تولید، اظهار داشت : قطعی برق واحدهای صنعتی در این شرایط آسیب زیاید بر تولید می زند.

وی افزود: انتظار از اداره برق این است که حداقل به صنعتگران زمان قطعی دقیق برق را اعلام کند.

این تولید کننده نان صنعتی با بیان  اینکه در حوزه تولید نان با قطعی برق خسارت زیادی وارد می‌شود، تصریح کرد: در این شرایط خمیری که ساعت‌ها از ان برای تولید نان استفاده نشود دیگر قابلیت استفاده ندارد.

تنباکوچی مقدم با اشاره به اینکه این موضوع گرفتاری‌های زیادی برای صنعتگران به وجود آورده است ، ادامه داد: واحدهای تولیدی که دیزل ژنراتور ندارد باید تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه نبود کارگر یکی دیگر از معضلات تولید است ، گفت: قطعی برق هم به ساعات کاری واحدهای تولیدی لطمه می‌زند چون با قطعی برق باید ساعتها تغیر کند.

 خسارت هنگفت قطعی برق به کورهای ذوب و مواد اولیه تولید 

یکی دیگر از تولید کنندگان شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه تعدادی از واحدهای ذوب و پلاستیک با قطعی برق زیان هنگفتی می‌بیینند، اظهار داشت: در این شرایط جوی کار با قطعی برق برای صنعتگران بسیار مشکل شده است.

وی افزود: برخی کوره‌های صنعتی واحدها مبلغ کلانی برای راه اندازی آنها هزینه شده که قطعی برق سبب آسیب به آنها می‌شود.

این تولید کننده با اشاره به اینکه چه کسی باید زیان میلیاردی وارده به این کوره‌ها و مواد اولیه را جبران کند ، تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر لازم شرایط به گونه ای پیش برود که در این شرایط سخت صنعتگری دچار خرابی کوره نشود.

ساعات خاموشی صنایع بر اساس ساعت اعلامی اجرا می‌شود 

عباس زاده مدیر روابط عمومی برق منطقه ای استان البرز در مورد قطعی برق در نقاط مختلف استان البرز و بخش صنایع اظهار داشت: بر اساس آنالیز روزهای گذشته برنامه ریزی برای قطعی برق به میزان دو ساعت انجام شده است.

وی افزود: تلاش می کنیم که قطعی برق بیش از دو ساعت نباشد و یک وعده بیشتر قطع نشود.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای استان البرز با بیان اینکه در بخش خانگی تلاش می‌کنیم که در بعد از ظهر برقی قطع نشود ، تصریح کرد: تلاش می کنیم که هر مجموعه ای بیشتر از دو ساعت قطعی برق نداشته باشد.

تلاش خبرنگار تسنیم برای تماس و دریافت پاسخ دقیق برای صنعتگران محترم استان البرز از سرپرست برق منطقه ای استان  بی نتیجه ماند.

انتهای پیام / ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز برنامه ریزی قطعی برق مواد اولیه خطوط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در آیین روز ملی گندم و نان گفت : با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم می‌بایست شرایطی اتخاذ شود تا گندم تولیدی استان از مبادی خروجی خارج نشود و در اختیار مراکز خرید دولتی و خصوصی استان کرمانشاه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در میزان ظرفیت کارخانه‌های آرد استان اضافه کرد: این موضوع در دستور کار کارگروه پایش آرد و نان استان قرار دارد و از مجاری مختلف در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اهمیت تولید آرد کامل در استان یادآور شد: با همکاری خبازی‌ها و کارخانه‌های تولید آرد در حال انجام برنامه ریزی‌های لازم جهت تولید آرد کامل و نان سالم‌تر در استان هستیم.

محمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم نان با کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد و مردم جهت تهیه نان در صف قرار نگیرند.

وی با تاکید بر امر بازرسی از نانوایی‌ها جهت رصد میدانی دستگاه‌های پخت نان افزود: پروسه تولید نان باید مطابق استاندارد‌های پذیرفته شده پیش برود.

کرمانشاه هفتمین استان کشور به لحاظ کیفیت نان

نماینده اتحادیه خبازی‌های شهر کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی برای استفاده از آرد کامل یا آرد طلایی در سطح خبازی‌های استان در حال انجام است گفت: در حال حاضر استان کرمانشاه به لحاظ کیفیت نان عرضه شده در خبازی‌ها رتبه هفتم را در بین سایر استان‌ها دارد.

فریبرز عزیزی افزود: در بحث رضایتمندی نیز سطح رضایت مندی مردم از خبازی‌ها در سطح استان ۷۷ درصد است.

وی یادآور شد: کسب رتبه هفتم در بین سایر استان‌ها با حذف جوش شیرین در پخت نان و ارتقای کیفیت آن در استان انجام شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • بزرگترین تولیدکنندگان برق آبی در دنیا
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود