Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:30:05 GMT

مدیریت فریدونی بلای جان کشور شده است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۰۷۲۲

مدیریت فریدونی بلای جان کشور شده است

قطعی برق در گرگان و استان گلستان صدای شهروندان را در آورده است و صاحبان کسب و کارها و بیماران از منتقدین جدی این قطعی ها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، قطعی برق در گرگان و استان گلستان صدای شهروندان را در آورده است و صاحبان کسب و کارها و بیماران از منتقدین جدی این قطعی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده انتقادات به قطعی و جیره بندی برق نیست بلکه بی‌برنامگی و ندانم کاری مسئولان شرکت برق گلستان هست که حتی طبق برنامه اعلام شده هم عمل نکردند و برق در ساعاتی که نباید قطع می شد، این اتفاق رخ می داد.

این پایگاه خبری با رویکرد مردمی و ارتباط فراوان با جامعه، در روزهای گذشته مرجع بسیاری از مردم بود، از مدیر پیتزا فلفلی در گرگان پارس تا روستایی که برق چاهش را قطع کرده بودند و جانبازی که نیاز به فیزیوتراپی داشت و ساعتی ۶۰۰ هزار تومان نیز کرایه این کار بود یا کارخانه‌ای که به همین علت روزانه ۲۰۰میلیون تومان ضرر می کند، اما ندانم کاری در خاموشی برق خسارت زیادی به این طیف افراد زد.

پیشتر روابط عمومی شرکت برق گلستان گفته بود نشستن پرندگان روی سیم‌ها علت برخی خاموشی هاست که برای مخاطبین دلیل جالبی بود اما قانع کننده نبود.

ضمن اینکه شرکت برق گلستان بایستی در این سالها با تخصیص اعتبار و منابع نسبت به نوسازی شبکه فرسوده برق استان اقدام می‌کرد، اگر مدیرکل برق استان همت می کرد و از ارتباط خود با دولت مردان نظیر فریدون ها بهره می گرفت قطعا می توانست منابع بیشتری برای استان بگیرد.

یکی از بهترین راهکارها قطع کردن برق شهرک های صنعتی و ادارات و بانک‌هاست چون همگی برق اضطراری دارند و می توانند جوابگوی نیاز خودشان باشند، قطعا در این صورت شبکه می تواند خدمات بیشتری به مردم بدهد.

امیدواریم حداقل در روزهای آینده سناریوی بهتری برای قطعی برق در شهر گرگان و سایر نقاط استان وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از آبفا یزد، داود مخلصی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده به کار قرار دارند.

وی، افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه‌ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیرهای حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تأسیسات تأمین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است.

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

کد خبر 747616

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام