Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:51:53 GMT

مولر با پیراهن جدید در یورو ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۰۹۸۶

مولر با پیراهن جدید در یورو ۲۰۲۱

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توماس مولر، بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ که در ۲ جام جهانی و ۲ دوره مسابقات یورو با پیراهن شماره ۱۳ برای تیم ملی آلمان به میدان رفته بود، در مسابقات یورو ۲۰۲۱ که تابستان امسال برگزار می‌شوند، پیراهن دیگری را بر تن خواهد کرد.  

مولر که تا کنون ۱۰۰ بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته و ۲۵ گل به ثمر رسانده است، در مسابقات قهرمانی اروپا پیراهن شماره ۲۵ را بر تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گزینه های احتمالی کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۱

پیراهن شماره ۱۳ تیم ملی آلمان نیز به جوناس هافمن، بازیکن بورسیا مونشن گلادباخ رسید.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو توماس مولر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان

به گزارش "ورزش سه"، دوره سوم لیگ افغانستان، موسوم به لیگ قهرمانان افغانستان، قرار است از روز شنبه به‌صورت فشرده و در طول ۴۰ روز در استادیوم فدراسیون فوتبال در کابل برگزار شود.

یکی از نکاتی که در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان افغانستان مورد توجه قرار گرفته است، نقل و انتقالات جالب برخی از باشگاه‌ها است که در این بین باشگاه اتک انرژی هرات که مدافع عنوان قهرمانی است، دو بازیکن ایرانی به خدمت گرفته است.

بهنام حبیبی که سابقه بازی در شهرداری اراک را دارد و امیر معماری‌نژاد که اصالتا خوزستانی است و پیش از این در دوره‌ای در لیگ تاجیکستان نیز بازی کرده بود، دو بازیکن ایرانی اتک انرژی خواهند بود. این اولین حضور بازیکنان ایرانی در لیگ افغانستان محسوب می‌شود.

اتک انرژی یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال هرات محسوب می‌شود. این تیم چندین دوره قهرمان لیگ هرات شد و فصل قبل به لیگ‌ قهرمانان افغانستان راه یافت و در اولین دوره حضور خود در این مسابقات، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این تیم که اکثر ستاره‌های فوتبال افغانستان را در اختیار دارد، با سرمربیگری علی احمد یارزاده، بازیکن سابق و مربی پیشین تیم ملی افغانستان، وارد مسابقات خواهد شد.

نکته جالب اینکه این فصل دو بازیکن نیجریه‌ای نیز در اتک انرژی حضور خواهند داشت و دو بازیکن پاکستانی نیز به تیم‌های ابومسلم فراه و جوانان واحدی پیوسته‌اند تا لیگ افغانستان برای اولین‌بار با حضور شش بازیکن لژیونر برگزار شود.

با وجود اینکه فیفا در دو سال اخیر بودجه‌ای به فوتبال افغانستان نداده و دولت این کشور هم توانایی جذب اسپانسر را ندارد، امسال باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال کرده‌اند و این فصل با آمادگی بالاتری وارد مسابقات خواهند شد که این یک اتفاق امیدوارکننده برای فوتبال افغانستان خواهد بود.

لیگ قهرمانان افغانستان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که قهرمان آن به ای اف سی چلنج لیگ راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه