Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی دیدگاه بیش از ۴۰۰۰ متقاضی آسیایی تحصیل در اروپا، نگرانی و سردرگمی آنان را برای ادامه روند تحصیل در اروپا به ویژه انگلستان نشان می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بررسی دیدگاه بیش از ۴ هزار متقاضی آسیایی تحصیل در اروپا، نگرانی و سردرگمی آنان را برای ادامه روند تحصیل در اروپا به ویژه انگلستان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نظرسنجی که ماه جاری با نرخ پاسخ‌گویی ۳۵ درصد انجام شده است، یادآوری کرد ۸۲ درصد از متقاضیان آفریقایی قصد دارند در دانشگاه‌های بین‌المللی انگلستان ثبت نام کنند در حالی که این میزان برای دانشجویان آسیایی ۷۱ درصد است.

 

از هر ۵ متقاضی آسیایی یک نفر در مقایسه با ۱۱ درصد در آفریقای غربی بلاتکلیف مانده است. در این گزارش همچنین به این موضوع اشاره شده است که متقاضیان آسیایی به طور کلی میزان بیش‌تری از نگرانی را ابراز کردند.

 

احتمال ابتلا به کووید ۱۹ توسط ۷۱ درصد از پاسخ دهندگان آسیایی به عنوان یک نگرانی بزرگ ابراز شد، در حالی که فقط ۳۳ درصد از متقاضیان آفریقای غربی از این بیماری نگران بودند. تأمین ویزا یا پرواز دومین نگرانی رایج در آفریقای غربی بود که در مقابل، آسیایی‌ها کم‌ترین نگرانی را درباره این موضوع داشتند.

 

در حالی که دانشجویان بین‌المللی ترجیح می‌دهند کلاس‌ها را در انگلستان به صورت حضوری آغاز کنند، تقاضا برای تحصیل آنلاین کاهش یافته است.

 

در میان پاسخ دهندگان در آسیا، ۸۰ درصد اعلام کردند که تمایل دارند در سپتامبر ۲۰۲۱ به صورت حضوری کلاس‌ها را در انگلیس آغاز کنند، در حالی که ۷۷ درصد از دانشجویان بین‌المللی غرب آفریقا دیدگاه مشابه داشتند.

 

حدود ۱۲ درصد از پاسخ‌دهندگان در آسیا اظهار داشتند که مایلند تحصیلات خود را به صورت آنلاین در کشور خود آغاز کنند، در حالی که ۳ درصد از پاسخ دهندگان در آفریقای غربی این خواسته را تحقق ببخشند.

 

در حالی که در آسیا درباره تمایل به ثبت نام و تعداد بیش‌تری از افرادی که در انتظار هستند چه اتفاقی می‌افتد، تردید بیش‌تری ایجاد خواهد شد. این گزارش همچنین نشان داد که دانشگاه‌ها در ارتباط با متقاضیان در طی شیوع ویروس کرونا بسیار تلاش کرده اند.

 

حدود ۶۲ درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که نیاز به اطلاعات بیش‌تری در مورد روند ورود دارند، همچنین روند استقرار، قرنطینه و سایر موارد از جمله نکاتی است که نیاز دارند درباره آن بیش‌تر بدانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چالش معاونت علمی و فناوری دانشگاه های خارجی دانشجویان خارجی درصد از پاسخ دهندگان تحصیل در اروپا آفریقای غربی بیش تری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان

برنامه توسعه سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد تنها حدود ۲۰ درصد خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، برنامه توسعه سازمان ملل در روز جهانی زمین با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت 79 درصد از خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

سازمان ملل در این بیانیه از کمبود و بحران آب آشامیدنی در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

برنامه توسعه سازمان ملل (یو.‌ان.‌دی/‌پی) در نوامبر سال 2023 گزارش داده بود افغانستان سال گذشته رتبه ششم را در میان کشورهای آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی به خود اختصاص داده است.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز آذرماه در گزارشی هشدار داده بود 12 میلیون نفر در افغانستان به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

هشدار یونیسف: 12 میلیون نفر به آب آشامیدنی در افغانستان دسترسی ندارندسازمان ملل: 14 میلیون نفر در افغانستان به آب سالم دسترسی ندارندبحران آب در افغانستان؛ 93 درصد از کودکان به آب سالم دسترسی ندارند

بر اساس گزارش‌ها، افغانستان از سال 1950 تاکنون 1.8 درجه سانتیگراد تغییرات دما را تجربه کرده است.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده بود به بیش از 479 میلیون دلار نیاز است تا بحران آب و فاضلاب در افغانستان حل شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • نگرانی رئیس نظام پزشکی از عدم تمایل پزشکان به ۳ رشته‌ تخصصی
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟