Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک اقتصادی؛ محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: امروز به دلیل افزایش نرخ دلار آمریکا به رقم 23200 تومان، شاهد رشد نرخ انواع سکه در بازار بودیم. هرچند دیگر فاکتور قیمت سکه یعنی بهای جهانی طلا با نوسان اندک در سطح 1880 دلار، تاثیر چندانی بر قیمت گذاری ها نداشت.

حال بر این اساس در معاملات امروز (دوشنبه سوم خردادماه 1400) بازار طلا و سکه، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز به رقم ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه، ۲۰۰ هزار تومان گران تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی در معاملات امروز ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۱۰۰هزار تومان گران تر شده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در سومین روز هفته، با افزایش ۵۰ هزار تومانی به رقم ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر سکه یک گرمی در بازار امروز به رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، ۵۰ هزار تومان گران تر شده است.

به گفته نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز به رقم ۴ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به ابتدای روز، با رشد ۶۰ هزار تومانی گران تر است.

یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز یکشنبه، گرمی ۱۵ هزار تومان افزایش داشته است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۵۰ هزار تومان است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر قیمت سکه سکه و طلا کشتی آرای انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر نسبت به روز هزار تومان گران تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌ها از بازار جهانی طلا، از افزایش ۰.۰۶ درصدی قیمت طلا حکایت دارد؛ به طوری که اونس طلا به قیمت ۲ هزار و ۳۲۸ دلار رسید.

با این حال، عملکرد یک هفته گذشته بازار طلا، ریزش ۵۹ دلاری اونس طلا را نشان می‌دهد؛ اگرچه همچنان سود خرید طلا در طول یک ماه گذشته ۱۶۳ دلار بوده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول ۶ ماه گذشته ۳۵۵ دلار افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد