Web Analytics Made Easy - Statcounter

شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ خودرویی در باغ پرندگان تهران و با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به بهره برداری رسید.

خبرگزاری میزان - علیرضا زالی امروز دوشنبه در مراسم بهره برداری از پایگاه واکسیناسیون کووید ۱۹ خودرویی شمال تهران واقع در باغ پرندگان، اظهار کرد: راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون به عنوان راهی مطلوب برای تسهیل واکسیناسیون گروه‌های مختلف، نمادی از تبلور همگرایی و کار بین بخشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: امروز سخت کوشان عرصه سلامت و مدافعان خطیر بهداشت و در درمان در حال تلاشی مضاعف برای خدمت به مردم کشورند.

بیشتر بخوانید:  گرفتاری گوشه‌هایی از کشور به ویروس هندی و آفریقایی

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه راه اندازی مراکز واکسیناسیون بدون همراهی نهاد‌های مختلفی همچون شهرداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره کل تربیت بدنی، آموزش و پروش، سپاه و بسیج محقق نمی‌شد، اظهار کرد: امروز با بهره برداری از این مجموعه شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول و دوم واکسیناسیون، راه اندازی ۸۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون هدف گذاری شده است، افزود: با تلاش سه دانشگاه علوم پزشکی نیل به این هدف امکان پذیر است.

زالی با اشاره به تراکم جمعیت، مهاجر پذیری و میزان بالای ساخت و ساز در منطقه ۴ شهرداری تهران، این منطقه را از نقاط داغ کووید ۱۹ در دوران شیوع بیماری دانست.

افراد بالای ۶۵ سال؛ قربانیان ۸۲ درصد مرگ و میر‌ها در خیز چهارم کرونا

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در خیز چهارم کرونا ۸۲ درصد مرگ و میر‌ها مربوط به گروه سنی ۶۵ سال به بالا بوده است، بر ضرورت معطوف کردن تلاش‌ها برای واکسیناسیون این گروه سنی تاکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی ادامه داد: تا امروز ۶۵ درصد افراد بالای ۷۵ سال واکسن دریافت کرده اند و بین ۱۸ تا ۲۰ درصد افراد بالای ۷۰ سال نیز در فرایند واکسیناسیون قرار گرفته اند.

زالی ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با افتتاح مراکز تجمیعی دیگر فرایند واکسیناسیون از شتاب بیشتری برخوردار شود.

محمد محمد دوست شهردار منطقه ۴ تهران نیز درباره فعالیت‌های این پایگاه واکسیناسیون خودرویی توضیح داد: در حال حاضر این پایگاه با سه غرفه در حال فعالیت است و آمادگی افزایش تعداد غرفه ها، به شش عدد را داریم.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان با گسترش مراکز واکسیناسیون و آمادگی برای واکسینه کردن جمعیت جوانتر، خدمات شایسته‌ای به اهالی شهر تهران ارایه شود.

زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز در ادامه با اشاره به همکاری‌های بین بخشی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف کشور برای مقابله با کرونا نسبت به تلاش‌های مسئولان و متخصصان کشور برای واکسیناسیون مردم ابراز امیدواری کرد.

وی همچنین نسبت به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهرداری تهران برای کمک به تسریع واکسیناسیون شهروندان اعلام آمادگی کرد.

در پایان این مراسم که با سالروز آزادسازی خرمشهر مقارن شده بود، از خانواده شهید داوود مردانشاه با حضور دکتر زالی و سایر مسئولان قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا واکسن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و پنجاه و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

در این شماره می‌خوانید:

«لایحه امنیت زنان» در هزار توی آمدن یا نیامدن به صحن علنی مجلس

«دانش‌آموزان فیک» بلای جان مدارس سیستان و بلوچستان

مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران

طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟

افزایش ۴ برابری دانشجویان کارشناسی ارشد ۴۰ ساله و بالاتر

رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند

هوش مصنوعی چقدر در پزشکی قابل اعتماد است؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1227422 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • صد و پنجاه و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد