Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:14:11 GMT

سرجیو کونسیسائو، جانشین قطعی گتوزو در ناپولی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۱۳۶۶

سرجیو کونسیسائو، جانشین قطعی گتوزو در ناپولی

کوریره دلو اسپورت مدعی شد سرجیو کونسیسائو به زودی هدایت ناپولی را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی ناپولی در پیروزی برابر هلاس ورونا و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم باعث شد که این باشگاه جنارو گتوزو را برکنار کند و حالا گمانه زنی ها در رابطه با سرمربی بعدی این تیم به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در همین راستا کوریره دلو اسپورت گزارش داده که سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو جایگزین جنارو گتوزو در ناپولی خواهد شد. بر اساس این گزارش سرمربی پرتغالی که در این فصل با پورتو به مقام دوم لیگ پرتغال رسید و توانست در لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس را حذف کند، طی روزهای آینده به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی خواهد شد.

 

گفتنی است ناپولی در فصلی که گذشت به مقام پنجم رقابت‌های سری آ دست یافت بنابراین آنها فصل آینده در مسابقات لیگ اروپا حاضر خواهند بود. از طرفی سرجیو کونیسائو که طی چهار فصل گذشته دو بار با پورتو به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ پرتغال دست یافته می تواند گزینه ایده‌آلی برای هدایت ناپولی محسوب شود.

 

 

 

بازتاب حضور حضور سرجیو کونسیسائو در ناپولی در رسانه های پرتغالی

 

نکته جالب توجه دیگر درباره کونسیسائو به این موضوع بر می‌گردد که او برای اولین بار سرمربی‌گری در ایتالیا را تجربه خواهد کرد اما پیش از این در دوران بازی برای تیم‌هایی نظیر لاتزیو، پارما و اینتر در سری آ به میدان رفته است.

پورتو گنارو گتوزو ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو گنارو گتوزو ناپولی سرجیو کونسیسائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال