Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@11:04:34 GMT

تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران_ساوه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۱۷۱۶

تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران_ساوه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۱:۳۴ ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در اتوبان تهران_ساوه مسیر شرق به غرب نرسیده به عوارضی اول اعلام می‌شود. دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند و به محض رسیدن مشاهده می‌کنند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک اتوبوس مسافربری که مسافر هم داشت و یک دستگاه پژو ۲۰۶ با هم برخورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ملکی اظهار کرد: راننده حدودا ۵۰ ساله  کامیون ایسوزو در اثر این حادثه، در قسمت اتاقک محبوس شده بود.

وی افزود: خوشبختانه سرنشینان اتوبوس دچار هیچ مشکلی نشده و همه در صحت و سلامت بودند، ولی راننده ایسوزو محبوس شده بود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند و با احتیاط کامل این فرد را که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی در پایان تصریح کرد: ایمن سازی کامل انجام شد و خودروها به حاشیه جاده منتقل شدند. ترافیک سنگینی هم ایجاد شده بود که عوامل پلیس راهور از اول حضور داشتند و نسبت به بازگشایی معبر اقدام کردند و بعد از انتقال خودروها به محل امن در ساعت ۱۲:۰۸ هم عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1096781 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی درباره آخرین اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی تهران به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز سوم اردیبهشت ماه، چهارمین روز از فعالیت تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان است. این شهرستان، در پی بارش‌های بی سابقه، دچار آبگرفتگی های بسیاری شده بود که آتش نشانان برای انجام اموری مانند تخلیه آب به این شهرستان اعزام شده بودند.

ملکی گفت: بیش از هشت محله این شهرستان بسیار وضعیت بدی داشت. همچنین محوطه یک بیمارستان، کاملاً به زیر آب رفته بود که تیم‌های عملیاتی بیش از ۲۴ ساعت است که در آنجا مشغول تخلیه آب هستند. البته این بیمارستان فعال است. همزمان تخلیه آب از بیش از ۳۰ خانه توسط آتش‌نشانان نیز انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر، بخشی از تیم عملیاتی، در روستای پزم شهرستان کنارک در حال اجرای عملیات تخلیه آب هستند و حضور آتش‌نشانان در این مناطق تا هر زمانی که نیاز باشد، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085482

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق