Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر همزمان با سوم خرداد و روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ظهر امروز(۳ خرداد) در حاشیه برگزاری چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر، اظهار کرد: واقعه فتح خرمشهر، یکی از عملیات هایی است که در تاریخ نظام اسلامی بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« اسدالله تولیده» ابراز کرد: دفاع مقدس در نظام الهی و اسلامی ما دوره ای بی نظیر است، تمام روزهای دوران دفاع مقدس حرف های زیادی برای گفتن دارند، فتح خرمشهر یکی از عملیات هایی است که در تمام دوران دفاع مقدس بی نظیر است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، یادآور شد: از خداوند متعال می خواهیم یاد نورانی شهدا را در مسیر و راه ما قرار دهد و روشنی بخش مسیر ما در زندگی باشد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ابراز کرد: پیشکوستان دوران جنگ امروز یادگار حماسه های بزرگ دوران دفاع مقدس هیتند و باید قدر این پیشکوستان، ایثارگران و جانبازان را بدانیم و در زمینه ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه و نسل جوان تلاش کنیم.

 

تولیده با بیان اینکه امسال چهاردهمین کنگره تجلیل از ایثارگران با محوریت تجلیل از جانبازان این حماسه بزرگ در دستور کار بنیاد شهید استان  قرار گرفته است، یادآور شد: استان ایلام در عملیات بزرگ بیت‌المقدس که به آزادسازی خرمشهر انجامید ۷ شهید و ۱۴ جانباز سرافراز را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام اسلامی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا، فداکاری ایثارگران و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر نظام استکباری است، خاطرنشان کرد: مردم این استان در سراسر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته و در جغرافیای جنگ تحمیلی از آرمان‌های ایران اسلامی دفاع کرده است.

 

گفتنی است، چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر  در استان ایلام با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تجلیل از جانبازان و ایثارگران ایلامی که در فتح خرمشهر حضور داشته اند برگزار شد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: فتح خرمشهر کنگره شهدا ایثارگران ایلام چهاردهمین کنگره دوران دفاع مقدس استان ایلام فتح خرمشهر بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی میرحسینی با اشاره به رشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: شهدا برای استقلال، امنیت، آرامش و حیات مردم جان خود را فدا کردند و امروز در سنگر دیگری نوبت به فرزندان شهدا رسیده است که در مسیولیت بیمارستان همانند پدرانشان تلاش کنندو حیات و آرامش را به بیمارانی هدیه کنند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: زمانی مدیران جامعه ایثارگری در منظر افکار عمومی موفق عمل خواهند بود که بهترین خدمات را بدون منت و با انگیزه های بالا برای حفظ رضایت مردم بکار گیرند .

 در پایان باحضور مسئولان سپاه پاسداران، بنیاد مهدویت، بسیج جامعه پزشکی و پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی از خانم دکترکوشا فرزند شهید رضا کوشا تجلیل شد.

  شهید رضا کوشا ۲ آذر۱۳۳۲، در روستای محمدآباد از توابع شهرستان زابل ديده به جهان گشود و از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، يازدهم آبان ۱۳۶۵، در اطراف فرودگاه زاهدان براثر سانحه هوايی سقوط هواپيمای سی ۱۳۰ ارتش به شهادت رسيد. 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی