Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسماعیل کوثری عصر دوشنبه در آیین عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای فتح خرمشهر، اظهار داشت: خرمشهر در حالی از دست صدامیان آزاد شد که که رزمندگان ایرانی در آن مقطع حتی لباس و قمقمه آب به اندازه کافی نداشتند.

وی با بیان اینکه پیروزی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر موجب تعجب و شگفتی کارشناسان نظامی و سیاستمداران کشورهای استکباری شد، افزود: این پیروزی در اثر معامله رزمندگان با خداوند به ارمغان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثری اضافه کرد: همانگونه که خداوند در قرآن مجید می فرماید: «اگر شما در نیت خود ثابت قدم بمانید قطعا من یاری خواهم کرد» در عملیات بیت المقدس نیز رزمندگان اسلام در نیت خیر خود در راه خداوند ثابت قدم ماندند تا جایی که وعده الهی محقق شد.

وی با تاکید براینکه معامله با غیر خداوند موجب شکست می شود، خاطرنشان کرد: امروز نیز راه برون رفت از مشکلات کشور توکل و تکیه برخداوند است، نحوه آزادسازی خرمشهر و راه های پیروزی آن باید الگوی مسئولان باشد.

کوثری با اشاره به این سخن بنیانگذار کبیر انقلاب که فرمودند: شما می توانید کارهای بزرگی انجام دهید که دور از ذهن خیلی افراد باشد، ابراز کرد: اگر انسان دارای انگیزه الهی و بزرگ باشد با تحمل سختی ها می تواند کارهای بزرگی مانند فتح خرمشهر را به ارمغان آورد.

وی یادآور شد: تفکر رزمندگان اسلام در جریان پیروزی عملیات بیت المقدس به واسطه تفکر انقلابی و جهادی برخاسته از آیات ناب الهی حاصل شد.

کوثری در ادامه با اشاره به اینکه در شب دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ قرارگاه های نصر و فتح با همکاری نیروهای ارتش، سپاه، جهاد سازندگی، بسیج، ژاندارمری و کمیته توانستند با عبور از رودخانه اروند کنار خود را به جاده اهواز - خرمشهر برسانند، افزود: گردان های نظامی ایرانی در این شب بین ۱۰ تا ۲۰ کیلومتر پیاده روی کردند و توانستند پست دشمن بعثی قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: نیروهای بعثی و حتی تحلیلگران مسایل نظامی از این کار بزرگ رزمندگان ایرانی کاملا شگفت زده شدند به طوری که در جریان این عملیات ۲۰ هزار نیروی بعثی خود را تسلیم نیروهای ایرانی کردند.

کوثری با بیان اینکه صدام با ارتش مجهزی که داشت تصور می کرد سه روزه خوزستان را از ایران جدا خواهد کرد و یک هفته ای نیز به تهران خواهد رسید، گفت: پیروزی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر کاملا معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

به گزارش ایرنا، آیین عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای فتح خرمشهر عصر امروز دوشنبه با حضور

سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ شرکت کنندگاندر پایان این مراسم معنوی با نثار گل به مقام شامخ شهدا ضمن زنده نگهداشتن یاد وخاطره آنان با باآرمانهای والای شهیدان و امام شهیدان تجدید پیمان کردند.

برچسب‌ها بهشت زهرا شهرستان ری اسماعیل کوثری سالروز فتح خرمشهر آزادسازی خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا شهرستان ری اسماعیل کوثری بهشت زهرا شهرستان ری اسماعیل کوثری سالروز فتح خرمشهر آزادسازی خرمشهر اخبار کنکور عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی فومن با اشاره به دریافت گزارشی در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های این شهرستان گفت: مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
 
او افزود: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از معرفی متصرف ۴۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: با حکم قضایی کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

به گفته سرهنگ فیضی، کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

شهرستان فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • تحلیلگر سرشناس صهیونیست: عملیات در رفح نفعی ندارد
  • آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تئاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است