Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، اگر راننده اتوبوس این تیم در اصفهان مهارت لازم را نداشت، اتوبوس سرخپوشان در مسیر ورزشگاه فولادشهر چپ می‌کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری درباره پرتاب نارنجک به اتوبوس حامل تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر رسیدن به ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: یکسری معلوم الحال بالای پُلی ایستاده بودند که به اتوبوس ما که با سرعت در حال حرکت بود، نارنجک‌های وحشتانکی پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده‌‌ها هنرمند بودند که اتوبوس را کنترل کردند. خدای ناکرده اتفاقی می‌افتاد اتوبوس چَپ می‌کرد.

وی افزود: حال بازیکنان پرسپولیس خوب نیست. فوتبال برای این است که لذت ببریم. مگر جنگ است که این اتفاقات می‌افتد؟ واقعاً درک نمی‌کنم.

برخورد چند نارنجک به اتوبوس حامل پرسپولیسی‌ها + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس حمید مطهری پرسپولیس حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟

ساعت ۱۸:۴۵ اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آن‌ها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن در‌های تمرین، آن‌ها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • اتوبوس بدون ترمز با کمک پلیس متوقف شد