Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‌‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اوایل اردیبهشت ماه بود که رئیس اتحادیه نانوایان تهران از نهایی شدن تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان خبر داد و گفت که به زودی قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر خود سبب افزایش خودسرانه قیمت نان توسط نانوایی‌ها شد واکنش‌های منفی متعددی را به همراه داشت، با این حال یدالله صادقی معاون وزیر صنعت و معدن هفته گذشته با تأیید افزایش قیمت نان گفت: قیمت جدید نان کارشناسی شده اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صمت است.

  اما پس از آن اظهارنظرهای مکرری از جانب استانداری و سازمان بازرسی درباره غیرقانونی بودن افزایش قیمت نان مطرح شد.   صبح امروز نیز حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه‌‎ای متاسفانه به دلیل برخی بی نظمی‌ها و عدم نظارت بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبار‌های کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آرد‌های یارانه‎‌ای کشف شد که با تعویض کیسه‌‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.   وی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‌‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۸ نامه هشداری در مورد اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

به گزارش میزان، وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: بیش از یک دهه است که شعار سال با موضوع اقتصادی تعیین می‌شود و با این نامگذاری رهبر معظم انقلاب به مسئولین گوشزد می‌کنند که یکی از مهمترین مسائل و مشکلات موجود مسائل اقتصادی و معیشت مردم است که باید به آن توجه ویژه شود.

خدائیان در ادامه به بخشی از اقدامات سازمان بازرسی کل کشور برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: بعد از نام گذاری سال گذشته به عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، بلافاصله کارگروه پیگیری تحقق شعار سال با حضور مسئولان در سازمان بازرسی و متناظر آن در استان‌ها تشکیل شد و کارگروه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان که در سال ۱۴۰۱ تشکیل شده بود نیز همچنان به فعالیت خود در کنار این کارگروه ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل کارگروه، نسبت به احصاء تکالیف دستگاه‌های اجرایی در قوانین و مقررات مرتبط با تولید از جمله قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی، قانون تسهیل مجوز‌های کسب و کار، قانون بهبود فضای کسب و کار، قانون استفاده از توان تولید و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و قوانین دیگر اقدام شد و این امر در دستور کار سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: این کارگروه نسبت به آسیب شناسی موانع تولید اقدام کرد و حدود ۸۰ عنوان از آسیب‌ها و موانع تولید شناسایی، جمع آوری و تدوین و پیگیری شد.

خدائیان با بیان اینکه جلسات متعددی با افراد صاحب نظر و اقتصاددان برگزار شد، ادامه داد: همچنین جلساتی با سایر وزرا از جمله وزرای امور اقتصاد و دارایی، نفت، کار، جهاد کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی، مدیران عامل بانک‌ها، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و ... در این خصوص در سازمان تشکیل گردید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • جزئیات اقدامات سازمان بازرسی/جلوگیری از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی
  • ۱۰ قوطی شیرخشک یارانه‌ای به ازای هر کودک در ماه / جزییات
  • ۱۰ قوطی شیرخشک یارانه‌ای به ازای هر کودک در ماه