Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:04:41 GMT

همزمان با زیرخاکی ۲، دودکش ۱ هم پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۴۳۵

همزمان با زیرخاکی ۲، دودکش ۱ هم پخش می‌شود

مجموعه‌های تلویزیونی "زیرخاکی۲" و "دودکش" از شبکه تماشا پخش می‌شوند؛ گوینده خبر رادیو و تلویزیون هم بعد از ۴۰ روز کما درگذشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون پخش پشت صحنه سریال "احضار" از شبکه یک، پخش دو سریال "زیرخاکی2" و "دودکش" از شبکه تماشا، معرفی برنامه‌های انتخاباتی شبکه «شما»، پخش «طاعون» با صدای مهدی سلطانی از رادیو نمایش، درگذشت گوینده خبر رادیو و تلویزیون و ویژه برنامه متفاوت انتخاباتی به همراه جزئیات آمده است که در ادامه بخوانید:

پشت دوربین‌های «احضار» چه خبر است؟

با پایان یافتن پخش مجموعه «احضار» روز سه‌شنبه 4 خردادماه ساعت 24 پشت صحنه این مجموعه از شبکه تماشا به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینندگان شبکه تماشا در ساعات 6 و 12 روز سه‌شنبه می‌توانند تماشاگر بازپخش پشت صحنه این مجموعه باشند.

«احضار» عنوان سریال ماه رمضانی شبکه اول سیما به کارگردانی علیرضا افخمی است که پخش آن یکشنبه شب به پایان رسید.

«دودکش» فردا روی آنتن است/ پخش «زیرخاکی 2» از 2 شبکه

فصل دوم سریال طنز «زیرخاکی» از بامداد روز هشتم خرداد ماه ساعت 24 از این شبکه پخش خواهد شد و در ساعات 6 و 12 هم بازپخش می‌شود.

مجموعه «زیرخاکی 2» به طور همزمان و همراه با پخش این مجموعه از شبکه یک سیما، از شبکه تماشا هم پخش می شود و تا پیش از آغاز فصل دوم این مجموعه، از بامداد پنجم خرداد ماه، خلاصه‌ای از فصل اول در سه قسمت از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

سریال «دودکش» هم از فردا، سه‌شنبه 4 خردادماه در ساعت 22 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت و در ساعات 4 ،10 و 16 این مجموعه از شبکه تماشا بازپخش می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه دودکش ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می‌شود.

بعد از پایان مجموعه احضار، بامداد روز سه‌شنبه چهارم خردادماه ساعت 24، پشت صحنه این مجموعه  از شبکه تماشا به روی آنتن خواهد رفت. بینندگان شبکه تماشا در ساعات 6 و 12 روز سه‌شنبه می‌توانند تماشاگر بازپخش پشت صحنه این مجموعه باشند.

معرفی برنامه‌های انتخاباتی شبکه «شما»

شبکه «شما» به عنوان آیینه تمام‌نمای سیمای مراکز، نقش مؤثری در دیده شدن برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای استان‌ها در گستره ملی دارد.

بر همین اساس اجرای برنامه‌های مشترک توسط این شبکه‌ها، در اولویت قرار داشته و در این راستا، ویژه برنامه شبانه شبکه شما از اول خردادماه تا زمان انتخابات، از شبکه‌های مختلف استانی پخش خواهد شد.

زمان پخش این برنامه هر شب از ساعت 22 تا 23 در نظر گرفته شده و شامل 26 برنامه است که به ترتیب و با همکاری مراکز خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، لرستان، آبادان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، قم، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان، آذربایجان غربی، کیش، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان، البرز، یزد، کرمان و خوزستان روی آنتن می‌رود.

ارتباط زنده با دیگر مراکز، گفت‌وگو با چهره‌ها و شخصیت‌های مشهور استانی و آیتم‌های طنز و سرگرم‌کننده هم جزو بخش‌های مختلف این برنامه‌هاست.

پخش «طاعون» با صدای مهدی سلطانی از رادیو نمایش

«طاعون» اثر مشهور آلبرکامو نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌نگار فرانسوی به صورت کتاب صوتی از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

آلبر کامو نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌نگار الجزایری-فرانسوی و برنده جایزه ادبی نوبل بود. او یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم و خالق کتاب مشهور «بیگانه» و مقاله جریان‌ساز «افسانه سیزیف» است. او در سال 1957 به سبب خلق «آثار مهم ادبی که به‌روشنی به مشکلات وجدان بشری در عصر حاضر می‌پردازد» برنده جایزه نوبل ادبیات شد.

کتاب صوتی «طاعون» با گویندگی مهدی سلطانی سروستانی، معصومه عزیزمحمدی و اکبر مولایی هر شب ساعت 22 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ان‌شاءالله نی‌زن حسینی گوینده خبر رادیو و تلویزیون درگذشت

ان‌شاءالله نی‌زن حسینی گوینده و تهیه‌کننده صداوسیما که مبتلا به دیابت بود، امروز دوشنبه سوم خرداد بر اثر مرگ مغزی درگذشت.

وی پیش از این به دلیل ابتلا به دیابت حدود 40 روز در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) به کما رفته بود.

خبرگزاری تسنیم، درگذشت این گوینده و تهیه کننده پیشکسوت رسانه ملی را تسلیت می‌گوید.

«شهرآرا» ویژه برنامه متفاوت تلویزیون برای انتخابات

برنامه «شهرآرا» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما در آستانه برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز‌های شنبه تا سه‌شنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مصطفی مژدهی‌فر و نویسندگی پویا امینان و با اجرای امین نبی‌اللهی ضمن سفر به شهرستان‌های استان تهران و بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان‌ها، مشکلات این مناطق را بررسی کرده و خواسته‌های مردم را از نماینده‌های آینده شورا‌های شهر و روستا مطرح می‌کند.

«شهرآرا» در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای در حال تولید است و در هر قسمت علاوه بر سفر به یک شهرستان، با روستائیان آن شهرستان، تولیدکنندگان، نخبگان و ورزشکاران منطقه نیز دیدار و گفت‌وگو کرده و از زوایای مختلف راهکار‌های پیشرفت و بالندگی شهر‌های استان تهران را بررسی می‌کند.

تاکنون 15 قسمت این برنامه از قاب شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و پخش آن تا پیش از برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 28 خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، ادامه دارد.

این برنامه که در روز‌های زوج حوالی ساعت 13 و در روز‌های فرد حوالی ساعت 22 پخش می‌شود، به دلیل بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌های استان تهران که تاکنون زیاد مورد توجه قرار نگرفته بودند با استقبال بینندگان سیما به‌ویژه اهالی شهر‌های مختلف استان مواجه شده است.

آخرین خبرها از مناظره‌های تلویزیونی/ مجری چه کسی است؟سریال "شهید بروجردی" ساخته می‌شود/ آغاز نگارش سریال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهرسریال "الف دزفول" با 5 قهرمان ساخته می‌شود/ مقاومت مردم زیر موشک‌باران صدامسریال "احضار" با غافلگیری تمام می‌شود/ پشت صحنه آخرین قسمت + فیلم و عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه شما شبکه پنج سیما شبکه یک شبکه تماشا رسانه ملی تلویزیون رادیو سریال شبکه شما شبکه پنج سیما شبکه یک شبکه تماشا رسانه ملی تلویزیون رادیو سریال رادیو و تلویزیون شبکه تماشا روی آنتن روز سه شنبه پخش می شود خواهد شد ساعت 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» به شبکه دو می آید

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده هایی پیچیده‌تربا موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

گفتنی است در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود. فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه