Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: در سال گذشته  انتقال گاز در منطقه چهار با رشد بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعبی رو به رو بوده است.

محمد کامل با اشاره به میزان گاز انتقالی در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز از مبادی تولید به مبادی مصرف منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تأکید بر مهارت و تلاش کارکنان متخصص و متعهد منطقه افزود: با توجه به آموزه‌های زمستان‌های گذشته با اجرای عملیات‌های مختلف و تأمین تجهیزات، امکانات و لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر خطوط لوله و تأسیسات تقویت فشار، انتقالی پایدار و مطمئن را در زمستان ۱۳۹۹ شاهد بودیم.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار عملیات انتقال گاز، مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۵۶۰۰ کیلومتر خط انتقال در این منطقه عملیاتی وجود دارد که تأمین گاز پنج استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و بخشی از استان‌های سمنان و گلستان از طریق آن انجام می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انتقال گاز منطقه چهار انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

محمد هادی ایمانیه در دیدار با علی گودرزی مدیر امور شعب استان‌های جنوب کشور بانک تجارت در شیراز با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خواستار مشارکت بیشتر این بانک در طرح‌های استان شد و گفت: سال جاری، سال جهش در تولید است لذا توقع داریم با اولویت بر طرح‌های دانش بنیان و اشتغال‌های خرد، به خوبی نقش خود را در جهش تولید ایفا کنید.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه طبیعتا منابع بانکی محدودیت‌هایی دارد، خاطر نشان کرد: باید منابع بانک‌ها بازگردد تا مجددا امکان و توان تخصیص تسهیلات وجود داشته باشد.

او نسبت مصارف به منابع بانک تجارت در استان را حدود ۷۰ درصد ذکر کرد و اظهار داشت: توقع دارم طبق قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی بانک مرکزی این عدد به بیش از ۸۵ درصد برسد.

ایمانیه در ادامه خواستار انتقال حساب شرکت‌های مستقر در استان فارس از سایر استان‌ها به این استان شد و تصریح کرد: انتقال حساب‌های شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از امکانات فارس استفاده می‌کنند یک خواسته‌ی منطقی است؛ این انتقال حساب‌ها منابع بانکی استان را افزایش می‌دهد و در مقابل شرایط را برای اعطای تسهیلات بیشتر فراهم می‌کند.

در این دیدار از زحمات رستم نوروزی در دوران تصدی مسئولیت در فارس تقدیر و محسن مختاری به عنوان مدیر شعب استان فارس معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز