Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه سوم خرداد ۱۳۹۹) از محل هتل راهی ورزشگاه فولادشهر شدند تا برای بازی مقابل ذوب‌آهن آماده باشند، اما در مسیر انتقال سرخ‌پوشان اتفاق عجیبی رخ داد و نارنجک دست‌سازی به اتوبوس سرخ‌پوشان برخورد کرد تا شاگردان گل‌محمدی با استرس مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این تیم به این اتفاق واکنش نشان دادند که در زیر می‌خوانید:

حمید مطهری، مربی پرسپولیس: یکسری آدم‌های معلوم‌الحال بالای پل در مسیر ایستاده بودند. اتوبوس با سرعت می‌رفت که این نارنجک‌های وحشتناک را پرتاب کردند. خدا را شکر که راننده‌ها خیلی هنرمند بودند که توانست اتوبوس را کنترل کند اگر اتوبوس‌ها خوب کنترل نشده بود امکان چپ شدن اتوبوس بود. اتفاقی برای بازیکنان رخ نداد و همه سالم هستند، اما حالشان خوب نیست. قرار است فوتبال بازی کنیم که همه لذت ببرند این مسایل را درک نمی‌کنم!

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان پرسپولیس: پرسپولیس مشکلی ندارد که بازی کند. این جنگ نیست! بروید در میدان فوتبال بازی کنید. این پرتاب نارنجک‌ها خیلی خطرناک بود.

مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس: خیلی بد اتوبوس را زدند. هنوز تنم می‌لرزد. شیشه‌های اتوبوس شکست. واقعاً شرایط وحشتناکی داشتیم.

سعید آقایی، مدافع پرسپولیس: اتوبوس را زدند، خدا را شکر که کسی آسیب ندید. این مسائل انگیزه ما را بیشتر می‌کند تا بازی‌ها را پشت سر هم ببریم. بیشتر بخوانید: حمله با نارنجک به اتوبوس پرسپولیسی‌ها در اصفهان! + فیلم و عکس

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرنگاران آبادانی کنفرانس خبری اوسمار را تحریم کرده بودند، سرمربی برزیلی سرخ‌‌ها در میکسدزون حاضر شد و گفت: می‌دانید که بازی کردن اینجا چقدر سخت است. نتیجه ۳-۰ یک نتیجه عالی محسوب می‌شود. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

او درباره به صدر رسیدن پرسپولیس گفت: می‌دانیم که یک بازی از تیم رقیب بیشتر انجام داده‌ایم. کاری که باید می‌کردیم بردن بازی بود و این کار را کردیم.

اوسمار درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید یک بازیکن خیلی مهمی برای ماست به‌خصوص در این دوره و امیدواریم که مصدومیتش خیلی دشوار نباشد و باید منتظر نتیجه MRI باشیم.

اوسمار درباره درخواست استفاده از VAR گفت: درواقع به نظرم VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی در این لحظه از تصمیم باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره باخبر نیستم هرتصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

او درباره روند پرسپولیس و جام حذفی عنوان کرد: ما همه بازی‌ها را مهم درنظر می‌گیریم. جام حذفی هم خیلی مهم است چون بعد از یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعدی برویم؛ به همین دلیل با تمام قوا و تمام بازیکنانی که بتوانند در این بازی کمک کنند، استفاده می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد