Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@11:01:24 GMT

باشگاه پرسپولیس: راننده نجاتمان داد!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۵۹۳

باشگاه پرسپولیس: راننده نجاتمان داد!

خبرورزشی – رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس از سوی مسوولان شهری و استانی اصفهان، هر دو اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر هتل به ورزشگاه فولادشهر با نارنجک‌های دست ساز مورد حمله قرار گرفتند.

در جریان این حمله دو نارنجک دستی به شیشه جلو و شیشه کنار انوبوس برخورد کرد و چند نارنجک دیگر هم به اطراف اتوبوس‌های در حال حرکت پرتاب شد که خوشبختانه به اتوبوس‌ها برخوردی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق وحشتناک، باعث شد برای چند ثانیه کنترل هر دو اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم از دست برود و حتی برای دیگر خودروهای عبوری خطر آفرین شد اما با شجاعت راننده‌های اتوبوس، اتفاق بدتری رخ نداد.

این حمله، وضعیت به شدت بد و پر استرسی بین اعضای تیم ایجاد کرد چون هر لحظه بیم آن می‌رفت که با چند مرحله بودن این حمله، تهدیدهای دیگری برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایجاد شود. این در حالی بود که بازیکنان و دیگر اعضای تیم برای به حداقل رسیدن آسیب‌های احتمالی، بخشی از مسیر را در اتوبوس و روی صندلی‌ها نیم‌خیز بودند.

در جریان برخورد مواد انفجاری به اتوبوس‌ها بر اثر شوک ناشی از انفجار و کور شدن دید راننده به دلیل دود حاصله، یکی از اتوبوسها درحال منحرف شدن از مسیر خود بود که با هوشیاری راننده شرایط تحت کنترل قرار گرفت که در غیر این‌صورت فاجعه‌ای غیر قابل تصور روی داده بود. خطری که دیگر خودروهای عبوری را هم تهدید می‌کرد.

این اتفاق در شرایطی روی داد که جامعه فوتبال ایران هنوز خاطره حمله سنگین و خودروی حامل مدیران باشگاه پرسپولیس در اصفهان و در سال ۱۳۸۲ را فراموش نکرده است و اتفاقی که برای سرباز احمدی به دلیل برخورد چنین مواد منفجره‌ای حادث شد نیز فراموش‌شدنی نیست.

به محض رسیدن اتوبوس حامل سرخپوشان به ورزشگاه، منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، حسین زرگر ناظر داوری، سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و ناظر بازی و حسین شریفی، سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال، از نزدیک همه چیز را مشاهده کرده و در جریان این اتفاقات قرار گرفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس ذوب آهن اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس