Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم با اهدای گل سالروز آزادسازخرمشهر سوم خرداد و روز ملی دزفول روز مقاومت و پایداری  این شهر که چهارم خرداد است را گرامی داشتند.

* گزارشگر مسابقه تلویزیونی اصفهان حسین کنعانی‌زادگان را به طور کامل بیان نمی‌ کند و او را با نام حسین کنعانی زاده خطاب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از شروع مسابقه با شهاب گردان دروازه‌بان ذوب آهن خوش و بش کرد.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از مسابقه با تی شرتی که روی آن عکس یک شهید بود عکس یادگاری گرفتند همچنین بنری که روی آن فرمایش مقام معظم رهبری درج شده بود با این عنوان: تقدیر خداوند این است که فلسطین ازاد خواهد شد.

*کوپال ناظمی داور مسابقه به کمال کامیابی نیا برای اینکه قصد داشت بازی را چند متر جلوتر آغاز کند تذکری جدی داد.

* یحیی گل‌محمدی با مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن خوش و بش گرمی انجام دادند. این دو در تیم‌های مختلف با یکدیگر همکار بودند و حسینی دستیار گل‌محمدی بود.

* در دقیقه 37 حامد لک در یک دفع توپ مرتکب اشتباه بزرگی شد و توپ را ناخواسته به بازیکن ذوب آهن رسید و او هم با یک شوت گل اول تیمش را رساند.

ر فهرست تیم پرسپولیس یک جای خالی در فهرست پرسپولیس دیده می‌شود. در حال حاضر پرسپولیس به دلیل محرومیت سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه شده است.

* سیامک نعمتی و شهریار مغانلو به دلیل آسیب دیدگی که داشته‌اند در این بازی نیمکت نشین شده‌اند.

*  دارکو ویدوف که در بازی با استقلال برای ذوب آهن گلزنی کرد  در این بازی نیمکت نشین است و پیمان رنجبری جانشین او شده است.

* حمید مطهری مربی پرسپولیس به حسین زرگر ناظر مسابقه و سهیل مهدی ناظر ویژه بازی نسبت به خشک بودن زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اعتراض کرد که آنها نیز گفتند به این مساله رسیدگی می شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس امید عالیشاه ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)