Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: در فاصله یک روز تا اعلام نتایج نهایی تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان امروز در فضای اخبار انتخاباتی کشور خبرهای دستورالعملی کم نداشتیم؛ از موافقت با برگزاری تجمع‌های انتخاباتی در فضای باز مانند ورزشگاه‌ها البته با 30درصد ظرفیت تا جزئیات بسته اینترنتی رایگان یک ماهه که وزارت ارتباط برای هر ایرانی درنظر گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته هفتم خط و ربط در ادامه از نظر شما می‌گذرد.

یک خط ار خط و ربط نامزدها/ سوال آسان جلیلی از لاریجانی

سعید جلیلی خطاب به لاریجانی گفته: می‌گویند از ما سوالات سخت بپرسید؛ همین سوالات آسان را پاسخ بدهید؛ سوالات سخت هم می‌پرسیم. کسی که ۱۲ سال رییس مجلس بوده کارنامه خود را در زمینه مبارزه با فساد تشریح کند. او معتقده که: اگر اوایل مسئولیت کسی مثلا فسادها صد میلیاردی باشد، اواخر مسئولیت‌شان دوازده‌هزار میلیاردی باشد، معلوم می‌شود جایی ایراد داشته.

سررسید اوراقی که فرا می‌رسد

سعید محمد گفته:‌ انصرافم به تائید صلاحیت‌ها بستگی دارد. او معتقده که دولت سیزدهم فقیرترین دولت است چراکه سررسید اوراقی که دولت‌های قبل فروخته‌اند، اکثراً در دولت بعدی فرا می‌رسد. او تأکید کرده که: من نمی‌خواهم مردم را نا امید کنم بلکه معتقدم با عزم و اراده مردم، شرایط قابل اصلاح است.

برنامه محسن رضایی برای زیان دیدگان بورس

محسن رضایی که انتشار فیلم تبلیغاتی فوتبالی‌اش در شبکه‌های اجتماعی حسابی دست به دست شد گفته: با چند نفر برای معاون اولی دولتم صحبت کردم و به موقع اسامی را اعلام می‌کنم. او وعده انتخاباتی بورسی هم داده که: ما زیان دیدگان بورس را شناسایی کردیم و صندوق زیان دیدگان بورس را راه اندازی می‌کنیم و زیان مالباختگان را جبران می‌کنیم

جنم داغ کردن تنور انتخابات را دارم

کواکبیان گفته: این عرضه و این جنم و این توانمندی را دارم که مردم را به عرصه انتخابات بکشانم. او معتقده که: اگر شورای نگهبان تشخیص دادند که ما صلاحیت لازم را نداریم ککمان هم نخواهد گزید و می‌گوییم مثلا دفعات پیش است و یک باری روی دوش ما کمتر احساس می‌شود.

ابوالقاسم رئوفیان گفته:‌ اگر تایید صلاحیت شوم، با قدرت بدون ورود به حریم خصوصی دیگران برنامه‌هایم را می گویم. من این بداخلاقی‌هایی که آبروی مسلمان را می‌برند تا خودشان بالا بروند را قبول ندارم.

بازار داغ انصراف به نفع رئیسی

محمد حسن نامی هم گفته: اگر می‌خواهیم دولت کارآمد داشته باشیم نیازمند دولت الکترونیک هستیم. در آنجا همه‌چیز شفاف است و دیگر خبری از حقوق نجومی نیست و سرمایه‌ها و دارایی‌های همه افراد هم مشخص است و کسی از رانت و قدرت سازمانی سود نمی‌برد.

حسین دهقانی، محمد عباسی و علیرضا افشار با انتشار بیانیه‌های جداگانه به نفع سید ابراهیم رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

کاندیداتوئیت|خرمشهرهایی که با بی‌عرضگی آزاد نمی‌شود
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک بام و دو هوای ستاد پزشکیان

تاجرنیا،‌ نایب رئیس ستاد پزشکیان گفته: دید مردم نسبت به دکتر پزشکیان دید مثبتی است، پزشکیان را واجد شرایط جذب آرای خاکستری می‌دانم. احتمال ائتلاف آقای پزشکیان با آقای لاریجانی ضعیف است و فکر می‌کنم در مورد آقای جهانگیری هم علی‌القاعده نباید ائتلافی صورت بگیرد.

البته روزنامه اعتماد که متعلق به الیاس حضرتی، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در انتخابات است نوشته: پزشکیان تاکنون نتوانسته حمایت حداکثری جریان اصلاحات را به دست بیاورد؛ چراکه خواه‌ناخواه بخشی از اصلاح‌طلبان پشت جهانگیری ایستاده‌اند. هرچند باتوجه به اقبال به ‌نسبت اندک جامعه به جهانگیری، او نیز برخلاف تصور چندان دست بالاتری در اختیار ندارد.

بازهم بهزاد نبوی رئیس شد

آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران از تشکیل ستاد «هماهنگی بین نامزدهای اصلاح‌طلبان» به ریاست بهزاد نبوی خبر داده و گفته: در آیین‌نامه تشکیل جبهه تاکید شده که جبهه اصلاحات ایران از هیچ کاندیدای غیراصلاح‌طلبی در این انتخابات حمایت نخواهد کرد.

مسیح مهاجری هم همچنان بر این دیدگاه خود اصرار داره که: روحانیون به کارهای تقنینی و قضایی اکتفا کنند و ریاست جمهوری را به دیگران واگذار کنند.

پس از اظهارات روز گذشته پژمانفر،‌ امروز دفتر معاون اول رئیس جمهور در بیانیه‌ای، ارجاع اسناد تخلف جهانگیری به قوه قضائیه توسط رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را تکذیب کرد.

جهانگیری شریک کم‌کاری‌های دولت

سلیمی نمین معتقده که به خاطر حمایت اصلاح‌طلبان از روحاین و نتایجی که داشته آنها از لاریجانی حمایت نخواهند کرد. او جهانگیری را هم در مشکلات مردم مقصر دانسته و گفته: جهانگیری در جایگاه معاون اول دولت خلاف ‌واقع‌گویی‌ها و کم‌کاری‌ها و عملکرد نامناسبی داشته.

روزنامه جوان هم نوشته: نارضایتی‌‌‌ها از دولت زیاد و در حوزه‌های مختلف است. سطح محبوبیت حسن روحانی به شدت افت کرده و مردم از وضعیت موجود گلایه‌های جدی و عمیق دارند. به همین دلیل هیچ یک از کاندیدا‌‌ها نمی‌خواهد نماینده این وضعیت کنونی و مدافع آن باشد، اما نکته جالب توجه که تناقض این اتفاق را جلوی چشم می‌آورد، این است که برخی از ثبت نام‌کنندگان عضوی از دولتی هستند که این وضعیت را رقم زده است!

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون گفتگویی با برخی داوطلبان داشته‌اید؟ گفته: بله، برخی داوطلبان به شورای نگهبان مراجعه کردند و برخی دیگر نیز مطالب مکتوبی را به پرونده‌شان اضافه کردند. اگر داوطلبی درباره احراز نشدن صلاحیتش مراجعه کند، دلایل را به او اعلام می‌کنیم.

هوای وحدت در جریان اصولگرایی

منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت از حضور سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیات رییسه جامعه روحانیت و هیات عالی شورای وحدت خبر داده. این دیدار با دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت انجام شده.

از گوشه و کنار انتخابات

سید احسان قاضی زاده هاشمی،‌ تأکید کرده که هنگام پخش برنامه های تبلیغاتی نامزد ها در صدا و سیما برق هیچ منطقه ای نباید قطع شود.

در دستورالعمل بهداشتی انتخابات ساعت شروع رأی‌گیری 7 صبح جمعه 28 خرداد قید شده که در صورت لزوم تا 2 بامداد روز شنبه قابل تمدید است.

وزیر ارتباطات با تشریح جزئیات اعطای یک ماه اینترنت رایگان به همه کاربران، حجم مصرفی این بسته اینترنت را ۷ گیگابایت اعلام کرد.

ثبت‌نام فقط از طریق سایت https://ictgifts.ir خواهد بود و زمان‌بندی نام‌نویسی از این قرار است:

- ساعت ۱۲ دوشنبه ۳ خرداد تا ساعت ۱۲ سه شنبه ۴ خرداد: افرادی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ۰ و یا ۱ می‌باشد.
- ساعت ۱۲ سه شنبه ۴ خرداد تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۵ خرداد: افرادی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ۲ و یا ۳ می‌باشد.
- ساعت ۱۲ چهارشنبه ۵ خرداد تا ساعت ۱۲ پنج شنبه ۶ خرداد: افرادی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ۴ و یا ۵ می‌باشد.
- ساعت ۱۲ پنج شنبه ۶ خرداد تا ساعت ۱۲ جمعه ۷ خرداد: افرادی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ۶ و یا ۷ می‌باشد.
- ساعت ۱۲ جمعه ۷ خرداد تا ساعت ۱۲ شنبه ۸ خرداد: افرادی که رقم اخر کد ملی آن‌ها ۸ و یا ۹ می‌باشد.

یک خبر کوتاه هم از انتخابات شورای شهر که، مرتضی طلایی به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزرگ برای انتخابات شورای شهر انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود پزشکیان سعید محمد علی لاریجانی عزت الله ضرغامی خرداد تا ساعت ۱۲ شورای نگهبان شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • تقی آزاد ارمکی : رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم