Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:02:44 GMT

رونالدو حتی یک شب هم در تورین نماند!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۳۹۶

رونالدو حتی یک شب هم در تورین نماند!

کریستیانو رونالدو حتی یک شب هم در تورین نمانده و خیلی زود به دیار مادری خود سفر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره گلزن و 36 ساله بلافاصله پس از اتمام فصل فوتبال در رده باشگاهی و قطعی شدن رسیدن یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا در هفته پایانی رقابت های سری آ، به پرتغال سفر کرد تا برای درخشش در رقابت های یورو 2020 آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رونالدو در آخرین دیدار یوونتوس برابر بولونیا در ترکیب ثابت جایی نداشت و روی نیمکت حضور یافت. البته بیانکونری بدون او نیز موفق به کسب پیروزی 4-1 شده و در نهایت جمع چهار تیم برتر جدول قرار گرفت.

 

 

اما رونالدو حتی مان دیشب نیز در تورین اقامت نداشت و بعد از پایان مسابقه بلافاصله با جت شخصی خود به سمت پرتغال سفر کرد تا کمی استراحت کرده و در ادامه خود را برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش آماده سازد. تیم پرتغال در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو 2020 در تاریخ 15 ژوئن به مصاف مجارستان می رود. اما در ادامه دیدارهای دشواری در انتظار پرتغال بوده و آنها باید در گروه هیجان انگیز ششم، به مصاف آلمان و فرانسه بروند.

 

پرتغال در دوره گذشته و در فرانسه موفق به فتح عنوان قهرمانی شده و کریستیانو رونالدو که در دقایق ابتدایی دیدار فینال برابر میزبان آسیب دیده بود، در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد، اما تکرار این موفقیت در این دوره و با حضور مدعیان قدرتمند بسیار دشوار خواهد بود.

یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!