Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:01:44 GMT

۳۷ هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۵۳۲

۳۷ هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزادسازی شد

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات رفع تصرف  این اراضی کشاورزی  در قالب برخورد با بیش از ۹۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل قطعات تفکیک شده ، بناهای در حال احداث و دیوارکشی انجام شده است.

وی افزود: با استقرار مدیریت جهاد شهرستان چهارباغ و حمایت های مناسب دادستانی این شهرستان،  شناسایی تغییر کاربری های غیر مجار در اراضی  زراعی و باغی  همراه با برخورد به موقع و قانونی از سرعت بیشتری برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
موسوی اظهار داشت: با تبدیل چهارباغ به شهرستان،  نظارت ها برای کنترل ساخت وسازها و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی منطقه بیشتر شده است. 

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز اضافه کرد: با راه اندازی سامانه هوشمند و استفاده از هوش مصنوعی در شناسایی های تغییر کاربری  غیر مجاز که با حمایت و پیگیری رییس جهاد کشاورزی  البرز  امسال در استان راه ندازی شده، ماموریت های شناسایی و برخورد های قانونی سرعت بیشتری گرفته است.

موسوی  گفت: با استفاده از سامانه هوشمند  نظارت بر اراضی فرصت تکرار جرم از متهمان سلب  شده و به طور مستمر تمام تغییر کاربری های در اراضی زراعی و باغی منطقه رصد می شود.

شهرستان چهارباغ بالغ بر ۱۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی زراعی و باغی دارد.

برچسب‌ها چهارباغ تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی چهارباغ تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع استان البرز اخبار کنکور اراضی کشاورزی تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد

احمد مشایخی به خبرنگار مهر گفت: پلاک‌های هموئی، مسیله فخری و گزک از شهرستان دشتی، پلاک چغادک از شهرستان بوشهر بعد از دریافت از کارگروه شهرستان و بررسی در کمیته تفسیر برای وجود یا عدم وجود آثار کشت در لایه‌های تداخلی اراضی ملی و اشخاص تعیین تکلیف و با نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی استان بوشهر ادامه داد: در این جلسه کمیسیون پنج هزار و ۹۱۵ هکتار اراضی غیر ملی و ۱۷ هزار و ۹۶۲ هکتار اراضی ملی تثبیت شد.

جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک استان، نماینده بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضا کمیته تفسیر استان برگزار شد.

کد خبر 6079131

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • تملک ۲۰ باغ و تبدیل آنها به بوستان عمومی | ۴۵ هکتار از اراضی جنب مصلی در حال آماده‌سازی برای ایجاد یک چهارباغ است
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن
  • ۴۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در استان تهران شناسایی شد
  • رفع تصرف اراضی ملی دزفول و اندیمشک