Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:51:04 GMT

یاری رسانی به افراد بی سرپرست در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۰۲۵

یاری رسانی به افراد بی سرپرست در اندیمشک

حسن نجفوند مسئول گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور حمایت از افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بی سرپرست و اقشار کم درآمد خدماتی در اندیمشک و حومه ارائه شد.

او با اشاره به اینکه یک کولر گازی و چند تخته فرش برای این افراد تهیه و به آن‌ها اهدا شد، بیان داشت: ۲۵۵ بسته غذایی با کمک گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفوند افزود: این بسته‌های غذایی شامل گوشت، برنج، روغن، رب گوجه، قند و ماکارونی بوده که خیرین برای تهیه آن‌ها همکاری‌های خوبی با ما داشتند.

مسئول گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) تصریح کرد: امیدواریم با همکاری جهادگران، مردم و مسئولان نهضت ادامه دار کمک‌های مومنانه جهادی‌ها در اندیمشک تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت : این عملیات نمایش اقتدار ایران و نشانه ضعف رژیم صهیونیستی بو.د

وی افزود : سیلی سپاه به رژیم صهیونیستی مردم آزاده جهان را خوشحال کرد و رژیم صهیونیستی را در یک دوراهی دو سر باخت قرار داد.

در این تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه رضویه گرگان با سر دادن شعارهایی از عملیات تنبیهی وعده صادق حمایت و از نیروهای سپاه و نظامی کشورمان قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • حمایت روحانیون و طلاب شیروان در اقدام به موقع سپاه در تنبیه متجاوز