Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:30:00 GMT

گل‌محمدی: با نارنجک جنگی ما را به قصد کشت زدند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۱۳۶

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اتفاق خیلی بدی برای‌مان افتاد. خدا به ما رحم کرد که اتوبوس‌مان چپ نشد. اتفاق خیلی وحشتناکی بود. کسانی که این کار را کردند، به قصد کشت این کار را کردند. نارنجک‌هایی که پرتاب شد واقعا به نظرم جنگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، گل‌محمدی افزود: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. قبل از بازی هم نمی‌خواستیم وارد زمین شویم. به احترام فوتبال و هوادارانی که پای تلویزیون بودند، بازی کردیم. من این تصمیم را در اختیار بچه‌ها گذاشتم. آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم، ولی وقتی بعد از رسیدن صحنه را دیدم واقعاً پاهایم می‌لرزید. صحنه بسیار وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید. از ورودمان تا بدرقه خیلی خوب این کار را انجام دادند، ولی در یک صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل نارنجک‌ها پرتاب شد. یک کار غیرانسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال زیادی بود که اتوبوس چپ شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ دهد که اگر اینطور می‌شد هیچ وقت تاریخ این مسئله را فراموش نمی‌کرد. باید فکری اساسی برای این موضوع شود. این مسئله آزاردهنده است.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی این کار را انجام دادند، گفت: نمی‌دانم، ولی چیزی که به ما گفتند دو نفرشان را دستگیر کردند. امیدوارم مشخص شود که این افراد از سمت چه کسانی بودند. این مسئله باید ریشه‌یابی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر یحیی گل محمدی ذوب آهن لیگ بیستم پرسپولیس اتوبوس پرسپولیس نارنجک انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، ساسان شکوریان هنرمند بهبهانی که سابقه کارگردانی آثار متعددی را در کارنامه هنری خود دارد، پس از اجرا در شهر بهبهان و گرگان و حضور در بخش ویژه صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، نمایش سیاه‌بازی «شاماران» را فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه سنگلج تهران روی صحنه می‌برد.

«شاماران» نوشته علیرضا داوری و کاری از موسسه جام هنر چهارسو و گروه تئاتر ناب بهبهان است که افسانه شاماران و پیوند آن با دوران پادشاهی کیدین هوتران عیلامی در منطقه تاریخی ارجان در بهبهان کنونی را در قالب نمایش ایرانی سیاه‌بازی روایت می کند.

اورانوس شرافت، حسین بنائی، جهانشاد زراعت، مصطفی خندانی، آریا عطایی قهفرخی، حسین طیبی، امیرحسین شکوریان، مهدی مومن، مریم پراش، آوا شکوریان، فاطمه هاشمی و یلدا خاضعی در نمایش سیاه بازی «شاماران» بازی می کنند وعنایت خادم بشیری، مهدی محتشم، حسین عبداله‌زاده و عارف بهبهانی گروه موسیقی و نوازندگان این نمایش هستند.اسامی سایر عوامل اجرایی و اخبار تکمیلی این نمایش به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6063482 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج