Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا از امروز (دوشنبه) به میزبانی امارات آغاز شده است.

در وزن ۹۱ کیلوگرم کیلوگرم، احسان روزبهانی بوکسور باتجربه کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف سلطان الشماری از کویت رفت و در همان دقیقه نخست حریف خود را ناک اوت کرد و برنده شد.

احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس در مرحله بعدی  واسیلی لویت حریف قزاقستانی را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشلاقی بوکسور هندی را به رینگ دوخت

در وزن ۸۱ کیلوگرم کیلوگرم، میثم قشلاقی به مصاف سومیت از هند رفت و با استفاده از ضربات سنگین در راند‌های دوم و سوم به برتری رسید.

میثم در نخستین تجربه آسیایی خود بوکسور المپیکی هند را شکست داد و در مرحله بعدی به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

شاهکار شه‌بخش مقابل بوکسور قزاقستانی/ ملی پوش ایران به جمع ۸ نفر برتر راه یافت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس احسان روزبهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / طلای سنگین‌ وزن بر گردن «میرزازاده»

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227341 برچسب‌ها کشتی فرنگی

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا