Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@00:10:37 GMT

یحیی گل‌محمدی: قصد کشتن ما را داشتند!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۶۲۶

یحیی گل‌محمدی: قصد کشتن ما را داشتند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس این تیم در مسیر هتل تا ورزشگاه فولادشهر اصفهان را کاری غیرانسانی و بی‌شرمانه توصیف کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اتفاق خیلی بدی برای‌مان افتاد. خدا به ما رحم کرد که اتوبوس‌مان چپ نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق خیلی وحشتناکی بود. کسانی که این کار را کردند، به قصد کشت این کار را کردند. نارنجک‌هایی که پرتاب شد به نظرم جنگی بودند.
وی افزود: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. قبل از بازی هم نمی‌خواستیم وارد زمین شویم. به احترام فوتبال و هوادارانی که پای تلویزیون بودند، بازی کردیم. من این تصمیم را در اختیار بچه‌ها گذاشتم. آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم، ولی وقتی بعد از رسیدن صحنه را دیدم واقعاً پاهایم می‌لرزید. صحنه بسیار وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید. از ورودمان تا بدرقه خیلی خوب این کار را انجام دادند، ولی در یک صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل نارنجک‌ها پرتاب شد. یک کار غیرانسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال زیادی بود که اتوبوس چپ شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ دهد که اگر اینطور می‌شد هیچ وقت تاریخ این مسئله را فراموش نمی‌کرد. باید فکری اساسی برای این موضوع شود. این مسئله آزاردهنده است.
گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی این کار را انجام دادند، گفت: نمی‌دانم، ولی چیزی که به ما گفتند دو نفرشان را دستگیر کردند. امیدوارم مشخص شود که این افراد از سمت چه کسانی بودند. این مسئله باید ریشه‌یابی شود.
وی در مورد پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن نیز توضیح داد: ما واقعاً تحت تأثیر اتفاقات قبل از بازی بودیم. در نیمه اول هم کنترل بازی دست‌مان بود و روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب‌آهن هم تیم منظمی بود و ما در صحنه گل غافلگیر شدیم. در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم. موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم و گل‌های قشنگی زدیم. بازی خوبی در مجموع از لحاظ نتیجه و شکل بازی بود. باید به بازیکنان به خاطر روح بزرگی که دارند و ذهنیت قوی که از خودشان نشان دادند، تبریک بگویم. این برد را من مدیون اراده بازیکنان هستم. از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه پشتیبانی و حمایت کنند. با وجود تمام مشکلاتی که بازیکنانم دارند و وارد جزئیات نمی‌شوم، اما امیدوارم این مشکلات هم حل شود. از غیرت و اراده بازیکنانم امروز من درس‌های زیادی گرفتم. دم همه آنها گرم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که دو تعویض او باعث پیروزی سرخپوشان شده است، گفت: ما در نیمه دوم سعی کردیم روی ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از بچه‌ها خواستیم به کناره‌ها بروند و از ارسال‌ها استفاده کنند. خوشبختانه آنها این کار را به خوبی انجام دادند. به خاطر سرعت بازی که در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم، کارهای تاکتیکی خیلی خوب شکل گرفت و همانطور که گفتم علیرغم اتفاقات ناگوار و اینکه یک بر صفر عقب بودیم، واقعاً کار سختی داشتیم که ذهنیت قوی می‌خواست و بچه‌ها ما این را نشان دادند.
گل‌محمدی در واکنش به طرح موضوعی از سوی یک خبرنگار مبنی بر اینکه این اتفاق خارج از اصفهان رخ داده است و تمام مردم این شهر و خبرنگاران اصفهانی نیز آن را محکوم می‌کنند، گفت: خارج از اصفهان بود؟! ما وارد جزئیات نمی‌شویم. ان‌شاءالله نیروی انتظامی بهتر می‌تواند در مورد این ماجرا صحبت کند. ما حتماً منتظر گزارش‌ها هستیم.
«شاید یکسری افراد به دنبال خراب کردن سپاهان و ذوب‌آهن بودند». وی در پاسخ به طرح این موضوع یادآور شد: من کاری به هیچ باشگاهی ندارم. این کار واقعاً دور از انسانیت بوده است،‌ چون احتمال چپ شدن اتوبوس خیلی زیاد بود. شاید تجربه راننده جان خیلی‌ها را نجات داد. من که در اتوبوس عقبی بودم زیر میز رفتم، آنهم به خاطر صداها و انفجارهای زیاد. شاید اگر انفجار سمت راننده بود، اتفاق خیلی ناگواری می‌افتاد. با آن سرعت بالایی که ما داشتیم، ‌اگر لاستیک می‌ترکید، فکر می‌کنم الان باید همه به سرمان می‌زدیم و یک فاجعه وحشتناک تاریخی رخ می‌داد./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گل محمدی ذوب آهن بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت

علی‌رغم مذاکره تراکتور با یحیی گل‌محمدی برای حضور روی نیمکت این تیم، این اتفاق شکل نخواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی که بعد از پایان نیم فصل و در شرایطی که تیمش فصل گذشته را با دستیابی به سه گانه پایان داده بود و در این فصل نیز با اختلاف یک امتیازی با صدرنشین در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشت، از کار کناره‌گیری کرده بود، اکنون با بن بست برای دومین پیشنهاد خود طی همین مدت مواجه شد.

تراکتور که بعد از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل ذوب آهن با پاکو خمس برای جدایی به توافق دست یافته، برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی که جایگاه سوم جدول را در اختیار داشت، به دنبال انتقال یحیی گل‌محمدی بود.

یحیی گل‌محمدی که سابقه کوتاه مدتی روی نیمکت تراکتور در کارنامه داشت، با این باشگاه برای قبول سرمربیگری‌اش بار دیگر به مذاکره نشست اما در نهایت طرفین با توجه به موانع شکل گرفته، به توافق نهایی در این رابطه دست نیافتند.

با این شرایط سرمربی سابق پرسپولیس همچنان دور از نیمکت سرمربیگری بعد از جدایی از جمع سرخپوشان کار را دنبال خواهد کرد و باید دید آینده او چه خواهد شد و چه زمانی دوباره به لیگ برتر بازخواهد گشت یا اینکه تصمیم به حضور در فوتبال خارج از ایران خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود